שתף קטע נבחר

בופון: "אמבאפה הוא מסי, רונאלדו וניימאר הבאים"

קפטן יובנטוס שופע מחמאות לכישרון בן ה-18 של מונאקו, רגע לפני חצי גמר הצ'מפיונס (ד', 21:45): "מנבא לו קריירה מדהימה". פלקאו: "אלה שאוהבים כדורגל, חייבים להתלהב מהמהלכים של דיבאלה"

שתי קבוצות בכושר נהדר - מונאקו ויובנטוס - ייפגשו מחר (ד', 21:45) בטורינו במנה השנייה של חצי גמר ליגת האלופות. הסטטיסטיקה נוטה לטובת האלופה האיטלקית, שניצחה בכל 11 מפגשי בית-חוץ מול יריבה מהליגה הצרפתית.

 

"הגברת הזקנה" לא ספגה עדיין שער במשחקי הנוק-אאוט שלה העונה בצ'מפיונס, רק שלצערה היא פוגשת קבוצת התקפה מפחידה. כזו שניצחה בכל 13 משחקי הבית האחרונים שלה וכבשה יותר מ-100 שערים בכל המסגרות. 23 מתוכם, שייכים לקיליאן אמבאפה בן ה-18, הסופרסטאר העולה של הכדורגל העולמי.

 

מחמאות מכל עבר. אמבאפה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מחמאות מכל עבר. אמבאפה(צילום: EPA)

 

"הוא כישרון אדיר", הודה קפטן יובנטוס, השוער ג'יאנג'ואיג'י בופון. "יהיה כיף, וגם נותן לך מוטיבציה - לשחק מול מסי, רונאלדו וניימאר הבאים. הוא צריך רק להיות מפוקס. אני מנבא לו קריירה מדהימה".

 

"ב-1998 שיחקתי בגביע העולם הצרפתי, באותו זמן הוא בדיוק נולד", צחק בופון. "אני יכול לספר שאחרי שצפיתי בחצי שעה הראשונה של קבוצתו מול סיטי, סימסתי לסוכן שלי שמונאקו יכולה להגיע עד לגמר. הם קבוצה מלהיבה, פיזית ואגרסיבית".

 

בופון על אמבאפה: "הוא כישרון אדיר" (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
בופון על אמבאפה: "הוא כישרון אדיר"(צילום: גטי אימג'ס)

 

וגם בצד השני שופעים מחמאות ליריבה. רדאמל פלקאו נשאל על חלוץ יובה, פאולו דיבאלה, וענה: "אלה שאוהבים כדורגל, חייבים להתלהב מהמהלכים של דיבאלה. אמבאפה והיגוואין? לשתי הקבוצות יש סקוררים אדירים. אני לא יכול להגיד מי טוב יותר. מה שבטוח, יהיה משחק גדול".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
ג'יאנלואיג'י בופון
צילום: AP
מומלצים