שתף קטע נבחר

דורטמונד קרובה לליגת האלופות, 1:1 לאלמוג כהן ואינגולשטאדט

ליגה גרמנית, מחזור 32: הקבוצה של תומאס טוכל גברה 1:2 בבית על הופנהיים ופתחה פעם של שלוש נקודות ממנה במאבק על המקום השלישי. קבוצתו של הישראלי נותרה מסובכת בתחתית בעקבות תיקו עם באייר לברקוזן. 0:1 לבאיירן מינכן על דרמשטאט

באיירן מינכן כבר הבטיחה את זכייתה באליפות גרמניה וכעת מופנות העיניים למאבקים על המקומות במפעלים האירופיים ונגד הירידה. בורוסיה דורטמונד התקרבה היום (ש') להבטחת מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה כאשר גברה 1:2 בביתה על הופנהיים במחזור ה-32. בעקבות זאת נותרה דורטמונד במקום השלישי תוך שפתחה פער בן ארבע נקודות מיריבתה כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה.

 

 

מרקו רויס כבש שער מעורר מחלוקת בדקה הרביעית, כאשר קיבל את הכדור בעמדת נבדל ובעט פנימה. בדקה ה-14 החטיא פייר אמריק אובמיאנג פנדל, אבל הוא הצליח לתקן כשכבש את השני בנגיחה בדקה ה-83. אנדריי קרמריץ' צימק (86 בפנדל) אחרי שמתיאס גינטר הכשיל את סנדרו ואגנר בתוך הרחבה.

 

סוקרטיס פפאסטטופולוס מדורטמונד ומארק אוטה מהופנהיים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סוקרטיס פפאסטטופולוס מדורטמונד ומארק אוטה מהופנהיים(צילום: רויטרס)

ג'ושוע קימיך מבאיירן מינכן (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ג'ושוע קימיך מבאיירן מינכן(צילום: רויטרס)
 

 

אינגולשטאדט, קבוצתו של אלמוג כהן הנאבקת על חייה בתחתית, עדיין מסובכת אחרי שסיימה בתיקו 1:1 ביתי עם באייר לברקוזן. סוני קיטל העלה (73) את אינגולשטאדט ליתרון, אבל קיי

האברטץ השווה (78).

 

וולפסבורג השיגה ניצחון 0:2 חשוב במגרשה של איינטרכט פרנקפורט משערים של דניאל דידאבי (48) ומריו גומז (63). אוגסבורג סיימה בתיקו 1:1 במגרשה של בורוסיה מנשנגלאדבך. אלפרד פינבוגסון כבש ראשון (57) לאוגסבורג, אשר ספגה מאנדרה האן בדקת הסיום וטרם הבטיחה את הישארותה.

 

באיירן מינכן גברה 0:1 על האחרונה דרמשטאט שכבר ירדה. חואן ברנט כבש (18), חמיט אלטינטופ הוותיק מהאורחים החטיא פנדל (87). השנייה רד בול לייפציג הנחיתה מכה קשה על השאיפות של הרטה ברלין להגיע לאירופה כשהביסה אותה 1:4 בחוץ. טימו ורנר (11 ו-54) ודוד סלקה (89 ו-90) כבשו צמדים. רני חדירה מלייפציג כבש (85) שער עצמי לזכות המארחת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מרקו רויס חוגג
צילום: רויטרס
מומלצים