שתף קטע נבחר

צרפת: מארסיי ניצחה בחוץ 1:2 את ניס

הקבוצה של רודי גרסיה עלתה למקום החמישי וניפצה ליריבה המרה את התקווה האחרונה לאליפות. בפטימבי גומיס (21) ופטריס אברה (66) כבשו, באלוטלי השווה זמנית (50). 2:3 דרמטי לליון על נאנט

לניס עוד הייתה תקווה מזערית לזכות באליפות היסטורית אחרי הניצחון על פריז סן ז'רמן, אבל היום (א') גם המעט שנותר התאפס בעקבות ההפסד 2:1 למארסיי בסטאד ולודרום.

 

 

בפטימבי גומיס נגח פנימה (21), וחמש דקות בתוך המחצית השנייה מריו באלוטלי דחק מקרוב את שער השוויון. בצד השני היה זה פטריס אברה במקום הנכון ובזמן הנכון, והוא נגח מקרוב את שער הניצחון (66), שהעלה את מארסיי למקום החמישי.

 

אברה. בזמן הנכון ובמקום הנכון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אברה. בזמן הנכון ובמקום הנכון(צילום: AFP)

 

מוקדם יותר ליון התבססה במקום הרביעי בליגה הצרפתית אחרי ניצחון 2:3 דרמטי על נאנט. הקבוצה של ברונו ז'נסיו הבטיחה מעשית את הכרטיס לליגה אירופית, מכיוון שיש לה פער שש נקודות על פני בורדו והפרש שערים עדיף בהרבה.

 

הפתיחה הייתה דווקא של נאנט שעלתה ליתרון משער של ולנטן רונז'ייה (19). נביל פקיר איזן את התוצאות מהנקודה הלבנה (65) ומקסוול קורנה השלים מהפך (70). עוד חמש דקות חלפו וגיום ז'ילה השווה שוב, אבל קורנה אמר את המילה האחרונה (80) והשאיר את שלוש הנקודות בליון.

 

קורנה. הווינר של ליון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
קורנה. הווינר של ליון(צילום: AFP)

 

במשחק נוסף רן גברה 0:1 בבית על מונפלייה שעדיין לא הבטיחה רשמית את ההישארות בליגה. פירמין מובלה כבש שער מאוחר (80).


פורסם לראשונה 07/05/2017 20:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים