שתף קטע נבחר

אלמוג כהן ואינגולשטאדט ירדו מהבונדסליגה

אלמוג כהן (90 דקות) וחבריו סיימו רק ב-1:1 בפרייבורג ונשרו אחרי שנתיים לליגת המשנה. 4:5 מטורף לבאיירן על לייפציג, רק 1:1 לדורטמונד

אחרי שנתיים בבונדסליגה, אינגלושטאדט ירדה לליגת המשנה. זאת אחרי שסיימה הערב (ש') רק ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול פרייבורג. כשנותר מחזור אחד לסיום העונה, הקבוצה של אלמוג כהן (90 דקות) רחוקה ארבע נקודות מהמקום המוליך למבחנים, שם נמצאת המבורג (לה יחס שערים נחות בהרבה מזה של יריבתה).

 

 

מקסמיליאנו פיליפ כבש ראשון (31), דריו לזקאנו השווה (43) והבשורה המרה מבחינת אינגולשטאדט הגיעה מגלזנקירשן. שער של פייר מישל לאסוגה (93) קבע 1:1 דרמטי להמבורג בשאלקה, לה כבש ראשון גידו בורגסטולר (25).

 

ורנר חוגג מוקדם מדי מול באיירן (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ורנר חוגג מוקדם מדי מול באיירן(צילום: EPA)

 

באיירן מינכן הראתה כמה אופי יש לה כשניצחה 4:5 מדהים את סגניתה לייפציג, אחרי סיום סופר דרמטי. עוד במחצית הראשונה האלופה איבדה את פרנק ריברי, שנפצע בצורה קשה ונאלץ לצאת.

 

אבל אין ספק שהתוצאה תגרום לקשר הצרפתי לחייך. הפתיחה דווקא הייתה של לייפציג, כשמרסל סאביצר כבש כבר בדקה השנייה, רוברט לבנדובסקי השווה (17, בפנדל). טימו ורנר כבש פעמיים נוספות לזכות לייפציג (29 ו-65) ונעזר בשער של יוסוף פולסן (47), כשבצד השני תיאגו אלקנטרה (60) ולבנדובסקי (84, 30 שערי ליגה) השאירו תקווה לאורחת.

 

ריברי נאנק מכאבים (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
ריברי נאנק מכאבים(צילום: gettyimages)

 

רציתם דרמה? קיבלתם. בדקה ה-91 דויד אלאבה סובב כדור אומן לחיבורים והשווה ובדקה ה-95, אריין רובן, בסלאלום ברחבה, הקפיץ באלגנטיות את שער הניצחון של הבווארים.

 

במשחקים נוספים: 2:2 בין באייר לברקוזן וקלן (קיסלינג 60 ופוינפאלו 71 כבשו ללברקוזן, ג'וג'יץ' 14 וקלונטר 48 לאורחת), הרטה ברלין גברה 0:2 על דרמשטאדט (קאלו 14 וטורונאריגה 28), מיינץ חזרה מפיגור 2:0 (הרגוטה 42 וספרוביץ' 50) לניצחון 2:4 על פרנקפורט (קורדובה 60, בל 62, מוטו 76 ודה בלאסיס 90+3). המשחק בין וולפסבורג ומנשנגלדבאך הופסק בדקה ה-80 במצב של 1:1 בגלל סופה קשה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים