שתף קטע נבחר

סבאלטה נפרד מסיטי: "זמן להמשיך הלאה"

לאחר שאישר בימים האחרונים כי לא יאריך את החוזה במועדון, המגן הארגנטינאי (32) של הסיטיזנס נפרד בדמעות מהקהל ומחבריו לקבוצה, בתום משחק הבית האחרון לעונה: "שמח שנשארתי נאמן כל כך הרבה שנים. התמלאתי גאווה לשחק עבור החולצה"

פבלו סבאלטה, המגן הוותיק של מנצ'סטר סיטי, נפרד אמש באצטדיון האתיחאד מקבוצתו בתשע השנים האחרונות. בראשית השבוע, הודיע הארגטינאי כי הוא לא יאריך את חוזהו, שיפוג בקיץ הקרוב.

 

מנצ'סטר סיטי ניצחה אתמול (ג') 1:3 ביתי את ווסט ברומיץ' במחזור ה-37, כשנותר רק עוד משחק אחד לסיום העונה. אך הסיפור המרכזי של הערב אינו מתקשר לתוצאה או למהלכי המשחק, אלא לפרישתו המרגשת של פבלו סבאלטה בן ה-32, שהצטרף למועדון בשנת 2008.

 

דקות אחרונות באתיחאד. פאבלו סבאלטה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דקות אחרונות באתיחאד. פאבלו סבאלטה(צילום: AFP)

 

סבאלטה הגיע למנצ'סטר סיטי מאספניול תמורת 8.7 מיליון אירו וזכה עם הקבוצה פעמיים באליפות הפרמייר ליג (2012 ו-2014), פעם אחת בגביע האנגלי (2011) ופעמיים בגביע הליגה (2014 ו-2016). העונה, בגיל 32, הוא שותף ב-11 של פפ בעיקר כמחליף. השבוע, הוא הודיע לאנשי המועדון כי הוא לא יאריך את החוזה. באנגליה טוענים כי הוא עשוי לעבור לווסטהאם.

 

בסיום המשחק, בו שותף סבאלטה כמחליף ב-28 הדקות האחרונות, הוא נפרד מהקהל באתיחאד בדמעות: "כשרק הגעתי לקבוצה, לא חשבתי שאשאר כאן כל כך הרבה שנים, אבל עברתי כאן תשע שנים מדהימות. לפעמים צריך לקחת החלטות קשות בחיים וכרגע זה הזמן הנכון בשבילי להמשיך הלאה. אני אוהב את המועדון מאוד ואני רוצה להודות לאוהדים, לקבוצה ולצוות המקצועי. התמלאתי גאווה לשחק בשביל החולצה הזו".

 

"גאה במה שעשיתי במועדון הזה". שחקני הקבוצה נפרדים  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"גאה במה שעשיתי במועדון הזה". שחקני הקבוצה נפרדים (צילום: AFP)

 

על הדקות האחרונות במגרש הביתי, הוסיף: "היה לי מאוד קשה לשחק בחצי השעה האחרונה עם כל הרגשות מסביב, כל כך הרבה זיכרונות עברו לי בראש. אני גאה במה שעשיתי במועדון הזה ושמח שלקחתי בו חלק בתקופה המוצלחת ביותר שלו בהיסטוריה. אני שמח שנשארתי נאמן למועדון כל כך הרבה שנים".

 

לא במפתיע, הזיכרון המתוק ביותר של הארגנטינאי בקריירה קשור דווקא ליריבה העירונית: "אחד הרגעים הכי גדולים היו כשניצחנו ב-2011 את מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הגביע האנגלי. לאחר מכן גם זכינו באליפות בפעם הראשונה, האוהדים חיכו לרגע הזה המון שנים".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
פאבלו סבאלטה
צילום: getty images
מומלצים