שתף קטע נבחר

ספרד: 0:5 לסביליה על אוסאסונה

הקבוצה של חורחה סמפאולי סיימה את העונה עם טעם טוב. צמדים לוויטולו ופרנקו ואסקס. ספורטינג חיחון ובטיס נפרדו ב-2:2, לה קורוניה ניצחה 0:3 את לאס פלמאס

במוקד מחזור הסיום בספרד יעמוד כמובן משחק האליפות של ריאל מדריד מול מלאגה מחר (ראשון). אבל גם היום התקיימו משחקים, והתוצאה הבולטת הייתה ה-0:5 של סביליה על אוסאסונה.

 

הקבוצה של חורחה סמפאולי סיימה את העונה עם טעם טוב. ויטולו (10, 80) ופרנקו ואסקס (20, 60) כבשו צמדים. סטבן יובאטיץ' (35) הוסיף. ספורטינג חיחון ובטיס סיימו בתיקו 2:2. דגלאס פריירה (7) כבש ראשון לזכות המארחת רובן קסטרו הפך עם צמד פרטי (22 ו-59), אבל קרלוס קרמונה (79) חילק את הנקודות ואת העונה של חיחון בדרך לליגת המשנה.

 

דפורטיבו לה קורוניה הביסה 0:3 קליל את לאס פלמאס תודות למחצית ראשונה נפלאה. פלורין אנדונה (4 ו-28) כבש פעמיים ונעזר באחד נוסף של קרלס חיל (39). לקראת הסיום (79) הרנן הורחק והשאיר את האורחת בעשרה שחקנים.

 

 



לגאנס ואלאבס סיימו בתיקו 1:1. ננאד קרסטיצ'יץ' הבקיע לזכות אלאבס, אבל דויד טימור (89) השווה לקראת הסיום. בסוף השבוע האורחת תוכל לסיים עם תואר היסטורי אם תפתיע את ברצלונה בגמר הגביע.
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים