שתף קטע נבחר

0:4 מוחץ לברזיל על אוסטרליה

ידידות: הסלסאו הביסו את הסוקרוז הודות לתצוגת כדורגל נפלאה במחצית השנייה. דייגו סוזה כבש אחרי עשר שניות, טיאגו סילבה וטייסון הוסיפו, לפני שחלוץ ספורט רסיפה סגר את הסיפור בתוספת הזמן. 0:6 לארגנטינה בסינגפור

ככה מתאוששים מהפסד ליריבה השנואה ביותר שלך – משחקים כדורגל שמח וכובשים שערים. אחרי שנכנעה 1:0 לארגנטינה, נבחרת ברזיל להטה היום (ג') עם 0:4 ענק על אוסטרליה במשחק ידידות. נכון, הניצחון הזה לא באמת יתרום דבר לנבחרת, אבל המאמן צ'יצ'ה יכול להיות מרוצה מאוד מהיכולת שהציגו שחקניו.

 

זה החל כבר אחרי עשר שניות. ג'וליאנו חטף כדור מההגנה ושלח את דייגו סוזה, חלוץ ספורט רסיפה הברזילאית לא התבלבל וגלגל פנימה. עד למחצית לא ראינו יותר מדי, אבל החצי השני היה שונה לחלוטין תודות לכניסה של טייסון ו-וויליאן מהספסל.

 

נהנית מהחיים. ברזיל חוגגת (צילום: getty images) (צילום: getty images)
נהנית מהחיים. ברזיל חוגגת(צילום: getty images)

 

בדקה ה-62 תיאגו סילבה נגח את השני אחרי ערבוביה ברחבה, טייסון בעצמו הוסיף את השלישי (75) בתום מבצע קבוצתי משובח, וסוזה, שפתח בחגיגה, גם קינח בתוך תוספת הזמן.

 

מהלך המשחק

דקה 1': שער! 0:1 לנבחרת ברזיל. דייגו סוזה עם שער מדהים כבר אחרי עשר שניות. ג'וליאנו עם הכנסת הכדור וסוזה, שחקנה של ספורט רסיפה, הכניע את מיצ'ל לנגראק.

 

29': סוזה כבר רץ לחגוג את השני שלו, אבל הקוון הניף את הדגל לנבדל, שאכן היה.

 

62': שער! 0:2 לברזיל. זה היה צריך להיות שער של דויד לואיז, אבל הוא נגח למשקוף, ההגנה האוסטרלית התקשתה להרחיק ותיאגו סילבה, משני מטרים, נגח לרשת.

 

75': שער! 0:3 לברזיל. ככה אמורה להיראות ברזיל. הסלסאו נהנים מכל רגע על המגרש, מעבירים ביניהם עקבים ומשחקים כמו שרק הם יודעים. טייסון הוסיף את השלישי בסטייל.

 

90+3': שער! 0:4 לברזיל. סוזה, שפתח בחגיגה, גם סיים, עם נגיחה לרשת.

 

אנחל די מריה וחבריו חוגגים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אנחל די מריה וחבריו חוגגים(צילום: רויטרס)

 

0:6 לארגנטינה בסינגפור

נבחרת ארגנטינה זכתה בניצחון שני רצוף בעידן חורחה סמפאולי. אחרי שגברה 0:1 על ברזיל, סגנית אלופת העולם הביסה 0:6 בחוץ את סינגפור תוך ששלטה לחלוטין במגרשה ועשתה כרצונה. פדריקו פאציו (25), חואקין קוריאה (31), אלחנדרו גומס (60), לאנדרו דניאל פארדס (64), לוקאס אולריו (89) ואנחל די מריה (90) השתתפו בחגיגה.


פורסם לראשונה 13/06/2017 12:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים