שתף קטע נבחר

פלורנטינו פרס: "אנחנו יודעים שרונאלדו כועס"

נשיא ריאל מדריד התייחס לראשונה לדיווחים על כך שהפנומן הפורטוגלי יעזוב את הברנבאו: "לא חושבים על תסריט שכזה. יש לנו את השחקן הטוב בעולם והוא תחת חוזה". על צירופו האפשרי של אמבאפה: "אם נביא אותו, מי יעזוב?"

 

 

"אנחנו יודעים שכריסטיאנו רונאלדו כועס, אבל לא נותנים לזה חשיבות כרגע", כך טוען נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, שדיבר לראשונה מאז הדיווחים על רצונו של הפנומן הפורטוגלי לעזוב את הבלאנקוס.

 

"כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה להמתין ולהיפגש איתו בסיום גביע הקונפדרציות", הסביר פרס. "יש הרבה אנשים שרוצים לפגוע בו בנושא המסים. אנחנו מאושרים שהוא שחקן שלנו. אני חושב שהוא ימשיך אצלנו, דיברתי גם עם ז'ורז'ה מנדש (סוכנו). בשלב הזה לא צריך לדאוג יותר מדי".

 

יעזוב? פרס לא מודאג (צילום: AP) (צילום: AP)
יעזוב? פרס לא מודאג(צילום: AP)

 

"אנחנו בכלל לא חושבים על תסריט כזה שנצטרך למצוא לו מחליף", המשיך פרס. "יש לנו את השחקן הטוב בעולם והוא תחת חוזה. יש כאלה שחושבים שהוא עושה את זה בשביל לשפר את החוזה שלו, אבל זה לא נכון. אם הוא כועס, יש לו סיבה, זה בגלל היחס שהוא מקבל מחלק מהאנשים".

 

וכאן התייחס פרס לפרשת המס שבה מעורב רונאלדו. "ריאל מדריד לא אחראית לנושאים האלה, כולנו מחויבים לעמוד בחוק. דיברתי עם עורכי דין שמבינים בנושא, וכולם משוכנעים שאין כאן שום פשע. יש פה עניין של פרשנויות שונות. אסור להתייחס אליו כאל פושע, אני מבין את הכעס שלו".

 

"אם נביא אותו, מי יעזוב?". אמבאפה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
"אם נביא אותו, מי יעזוב?". אמבאפה(צילום: EPA)

 

ומה לגבי הגעתו הצפויה של קיליאן אמבאפה, שעל פי הדיווחים ריאל תהיה מוכנה לשלם עבורו 130 מיליון אירו למונאקו - סכום שישבור את שיא ההעברות בכל הזמנים? "הוא שחקן צעיר ומצוין, אבל בסגל יש מקום רק ל-24 שחקנים. יש לנו כרגע את הקבוצה הכי טובה וזה מוכח על פי התוצאות. זידאן עוקב אחריו כבר כמה שנים. יש מעט שחקנים שיכולים לשחק בריאל מדריד. אם נביא אותו, מי יעזוב?"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דף הפייסבוק של ריאל מדריד
פרס ורונאלדו
צילום: דף הפייסבוק של ריאל מדריד
מומלצים