שתף קטע נבחר

דיווח: זלאטן איברהימוביץ' יחזור למנצ'סטר יונייטד

"הסאן" מדווח כי החלוץ השבדי, שנפצע וחוזהו לא חודש ע"י השדים האדומים, ישחק באולד טראפורד בעונה הבאה. מרסיאל עשוי לעזוב לרומא. דני אלבס הגיע לפריז לעבור בדיקות רפואיות, אנחל די מריה מועמד לאינטר. דונארומה ממשיך במילאן

 

מנצ'סטר יונייטד אמנם הודיעה לפני כחודש כי היא לא מממשת את האופציה על זלאטן איברהימוביץ' והוא משוחרר מהקבוצה. הערב (ג') "הסאן" מדווח כי החלוץ השבדי עשוי להמשיך בעונה הבאה באולד טראפורד.

 

ב"סאן" טוענים כי קצב ההחלמה של איברהימוביץ' "מדהים", והוא עשוי לחזור למגרשים עד פתיחת העונה, או לכל המאוחר עד ספטמבר. הוא מעסיק צוות רפואי פרטי שעוזר לו בתהליך, ואף נשאר לצורך כך באנגליה. ז'וזה מוריניו עוקב אחרי החלוץ ודווקא מעוניין שימשיך.

 

קצב ההחלמה מדהים (צילום: getty images) (צילום: getty images)
קצב ההחלמה מדהים(צילום: getty images)

 

לאיברהימוביץ' יש הצעות מסין, מה-MLS וגם מקבוצות בפרמייר ליג, אך הוא מעדיף להישאר במנצ'סטר יונייטד. הוא כבש בעונה שעברה 17 שערים בליגה ועוד חמישה בליגה האירופית לפני שנפצע. מי שאמור לעזוב את יונייטד הוא אנתוני מרסיאל. החלוץ הצעיר (21), שלא התאקלם באנגליה למרות שנרכש תמורת סכום עתק, עשוי להיות מושאל לרומא.

 

דני אלבס אמור לחתום בקרוב בפריז סן ז'רמן. מגן יובנטוס לשעבר הגיע לצרפת כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף לסגנית האלופה כשחקן חופשי, זאת לאחר שדווח על כך שהוא בדרכו למנצ'סטר סיטי. קשר פ.ס.ז', אנחל די מריה, עשוי למצוא את עצמו באינטר בעונה הבאה לפי פרסומים באיטליה.

 

 
הסאגה המתישה סביב השוער הצעיר ג'יג'י דונארומה נגמרה סוף סוף. הוא חתם במילאן עד 2021 תמורת שישה מיליון אירו לעונה. כחלק מהעסקה הוחתם אחיו אנטוניו (27) בקבוצה. האח הפחות מוכר הוא גם שוער ששיחק עד כה בליגה היוונית, וישמש כגיבוי לג'יג'י.
 
 

 


פורסם לראשונה 11/07/2017 19:16

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
זלאטן איברהימוביץ'
צילום: AFP
מומלצים