שתף קטע נבחר

ממשיכים לחרוק: הפסד 3 ברציפות לזהבי וגוואנגז'ו

מחזור 17: הישראלי אמנם בישל, אבל קבוצתו הפסידה 3:2 משער של איגהלו בדקה ה-89. גוואנגז'ו ניצחה פעם אחת בלבד ב-11 משחקיה האחרונים

משהו רע מאוד עובר על גוואנגז'ו R&F. קבוצתו של ערן זהבי הפסידה בצהריים (ראשון) בפעם השנייה ברציפות משער בדקה ה-89 והשלישית ברציפות בסך הכל, הפעם 3:2 לצ'אנגצ'ון שדורגה ערב המחזור במקום העשירי בלבד.

 

  • לטבלת הליגה הסינית

 

זהבי, מלך השערים של הליגה הסינית עם 14 כיבושים, אומנם נמצא בכושר טוב ואף בישל שער לצ'וגוי שהעלה את גוואנגז'ו ליתרון בדקה ה-21, אבל הוא לא הצליח להושיע בהמשך.

 

זהבי. גוואנגז'ו נראית רע (מתוך טוויטר) (מתוך טוויטר)
זהבי. גוואנגז'ו נראית רע(מתוך טוויטר)

 

צ'אנגצ'ון השתלטה על המשחק במחצית השנייה. בדקה ה-44 אודיון איגהלו השווה אחרי שבעט משבעה מטרים לקורה ופנימה. המהפך הושלם בדקה ה-79, כאשר ז'ניו המחליף בעט פצצה מ-18 מטרים פנימה. גוואנגז'ו חשבה שהיא יוצאת מהמשחק עם נקודה אחת אחרי שוויון של שיאהו ז'י (84), אך המילה האחרונה הייתה של איגהלו שהשלים צמד בדקה ה-89.

 

גוואנגז'ו נמצאת בתקופה קטסטרופלית רגע לפני הדרבי ברבע גמר הגביע הסיני ביום רביעי נגד מוליכת הטבלה, גוואנגז'ו אברגרנדה, כשהיא רושמת ניצחון בודד ב-11 המשחקים האחרונים שלה. אחרי 17 מחזורים R&F ירדה למקום השמיני עם 24 נקודות בלבד, חמש פחות מהבאיי שמדורגת במקום השלישי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות האסייאתית.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים