שתף קטע נבחר

צ'לסי ויונייטד מתפרעות בשוק ההעברות

האלופה האנגלית צפויה בקרוב להשלים את העברתם של אלברו מוראטה ודנילו תמורת 88 מיליון פאונד, מה שאמור לקדם את הגעתו של אמבאפה לריאל מדריד. השדים האדומים מנסים לסגור עם פרישיץ' ולגנוב לברצלונה את וראטי מתחת לאף

 

העונה באנגליה עוד לא החלה, אבל מסתבר שהקבוצות מספקות לא מעט עניין גם בקיץ, שנכון לעכשיו עמוס בשמועות וכן, גם בהעברות.

 


 

צ'לסי, שרק אתמול (ג') הודיעה על הארכת החוזה של אנטוניו קונטה לשנתיים נוספות, מחפשת דרכים כיצד לחזק את הסגל ולהוות כוח משמעותי גם באירופה.

 

אחרי שהוא נשאר - עכשיו הזמן לחזק את הסגל. קונטה (צילום: AP) (צילום: AP)
אחרי שהוא נשאר - עכשיו הזמן לחזק את הסגל. קונטה(צילום: AP)

 

הבלוז מקווים (וצפויים) להשלים בשבועות הקרובים את החתמתם של אלברו מוראטה ודנילו מריאל מדריד תמורת לא פחות מ-88 מיליון פאונד. הסיפור עם המגן הברזילאי פשוט בהרבה. האלופה האנגלית כבר סיכמה עם השחקן על תנאיו ורק מחכה לאישור של הבלאנקוס, בגזרת מוראטה העסק קצת יותר מסובך.

 

החלוץ הספרדי מחפש כבר מספר שבועות את הקבוצה המתאימה לו ביותר, כאשר גם במילאן, שלא מפסיקה להוציא כספים, מוכנים להשוות את ההצעה של צ'לסי ואף הודיעו לשחקן כי יהפכו אותו לבעל השכר הגבוה באיטליה.

 

רוצה לצ'לסי? מוראטה (צילום: AP) (צילום: AP)
רוצה לצ'לסי? מוראטה(צילום: AP)

 

למרות זאת, מוראטה מעדיף לעבור לפרמייר-ליג, והגעתו של רומלו לוקאקו למנצ'סטר יונייטד ככל הנראה רק דחתה את ההגעה הצפויה לאנגליה.

 

אם כבר יונייטד, אז גם השדים האדומים לא נחים. איבן פרישיץ', אולי השחקן הכי מבוקש על ידי ז'וזה מוריניו הקיץ, קרוב מאוד לחתימה בקבוצה תמורת 44 מיליון פאונד, ובמועדון עושים הכל כדי שלא יטוס עם אינטר לטור שלה במזרח הרחוק.

 

אמור ללבוש אדום בקרוב. פרישיץ' (צילום: getty images) (צילום: getty images)
אמור ללבוש אדום בקרוב. פרישיץ'(צילום: getty images)

 

במקביל, מחזיקת הליגה האירופית לוטשת עיניים לכיוונו של מרקו וראטי ומקווה "לגנוב" אותו לברצלונה, שמחזרת אחריו ללא הפסקה, אך בינתיים ללא הצלחה.

 

מאמן פריז סן ז'רמן, אונאי אמרי, אולי מעדיף שלא לוותר על הקשר המוכשר שלו, אבל כנראה שגם לבעלים, נאסר אל-חלאיפי, שכסף לא חסר לו, יהיה קשה להתעלם מ-100 מיליון אירו (או קצת יותר), שיונחו על השולחן – בטח כשבמקביל הוא מנסה להשלים את העברתו של ניימאר תמורת סעיף השחרור שלו – 222 מיליון אירו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
אלברו מוראטה
צילום: getty images
מומלצים