שתף קטע נבחר

לעיני ניימאר: 0:2 לפ.ס.ז' על אמיין

הכוכב הברזילאי, שהגיע תמורת 222 מיליון אירו ועדיין לא שיחק, התקבל בפארק דה פרינס על ידי עשרות אלפי צופים לפני משחק פתיחת העונה. קבאני ופאסטורה כבשו וסידרו ניצחון. דיווח: פ.ס.ז' מוכנה לשלם את סעיף השחרור של שוער אתלטיקו יאן אובלק (100 מיליון)

קרנבל ניימאר נמשך בפריז והגיע היום (ש') לשיאו לפני מחזור הפתיחה של הליגה הצרפתית. המשחק של פ.ס.ז' נגד אמיין עוכב ברבע שעה, כדי לפנות את הבמה לכוכב הברזילאי בן ה-25, שהפך לשחקן היקר בכל הזמנים ונרכש מברצלונה ב-222 מיליון אירו.

 


 

 

במשחק עצמו ניימאר עדיין לא יכול לשחק מכיוון שטופס ההעברה שלו עדיין לא אושר. הוא התקבל על ידי עשרות אלפי צופים בפארק דה פרינס, שעודדו, שרו וצילמו אותו ללא הפסקה. הוא עשה סיבוב דאווין, העיף כדור ליציע ובעיקר נהנה מכל רגע כמי שהכניס מדינה שלמה לטירוף.

 

ניימאר. כל העיניים עליו (צילום: AP) (צילום: AP)
ניימאר. כל העיניים עליו(צילום: AP)

מאוהבים בפריז. ניימאר והנשיא נאסר אל-חאליפי (צילום: AP) (צילום: AP)
מאוהבים בפריז. ניימאר והנשיא נאסר אל-חאליפי(צילום: AP)

 

כחלק מהטקס, ניימאר קיבל לידיו את המיקרופון ואמר: "זה קסום, אפילו יותר טוב ממה שציפיתי. אין לי מילים לבטא את מה שאני מרגיש. האהבה מאוהדי פ.ס.ז' היא מדהימה. אני כאן בשביל האתגר הגדול".

 

בעוד ניימאר נראה מחויך מאוד ביציע, מי שחגג על כר הדשא היה אדינסון קבאני עם שער ובישול. החלוץ האורוגוואי כבש בסיומת מדויקת אחרי הגבהה של דני אלבס (42) וסידר לחאבייר פאסטורה את השני (81).

 

קבאני. בינתיים הוא מככב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
קבאני. בינתיים הוא מככב(צילום: AFP)

 

היעד הבא

אם חשבתם שפ.ס.ז' מתכוונת להסתפק בניימאר, עדיין לא הבנתם על איזה גל הקטארים משדרים. על פי הדיווח ב"א-בולה" הברזילאי, סגנית אלופת צרפת מעוניינת בשוער אתלטיקו מדריד, יאן אובלק.

 

נשיא פ.ס.ז', נאסר אל-חאליפי ייפגש בימים הקרובים עם הנציגים של השחקן כדי לנסות ולהגיע איתו לסיכום. כמו במקרה של ניימאר, לקבוצה הנוכחית של אובלק לא יהיה הרבה מה לומר בעניין, היות שהשחקן מחזיק בסעיף שחרור על סך 100 מיליון אירו, וזה ממש לא מרתיע את הצרפתים.

 

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)


פורסם לראשונה 05/08/2017 18:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים