שתף קטע נבחר

 

דיווח: ניימאר תובע מברצלונה 26 מיליון אירו

ב"גלובו אשפורטה" הברזילאי נכתב שהחלוץ מתכוון להגיש תביעה נגד קבוצתו לשעבר בגלל שלא שילמה לו מענק שלדבריו הגיע לו אחרי החתימה על החוזה ב-2016. הקבוצה טוענת שהסכום אמור היה לעבור אליו בהתאם למספר השנים שהוא אמור היה להמשיך בשורותיה

ניימאר וברצלונה ייפגשו שוב, הפעם בבית המשפט. רשת "גלובו אשפורטה" בברזיל דיווחה שהחלוץ, שעזב את סגנית אלופת ספרד ועבר לפריז סן ז'רמן, מתכוון להגיש נגד קבוצתו לשעבר תביעה על סך 26 מיליון אירו.

 

ניימאר  עבר לפני שבוע לקבוצה הצרפתית תמורת סכום שיא בכדורגל העולמי – 222 מיליון אירו. כעת, בכתב התביעה הוא טוען שכאשר הצדדים חתמו על הארכת חוזה לפני שנה הוא אמור היה לקבל מענק בסך 26 מיליון אירו.

  

צפו בניימאר מוצג בפ.ס.ז'    (צילום: רויטרס)

צפו בניימאר מוצג בפ.ס.ז'    (צילום: רויטרס)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

ניימאר שלח הודעה לראשי ברצלונה לפיה הם טרם שילמו לו את הסכום. הקבוצה ביצעה אמנם העברה בנקאית, אבל על פי המסמכים שנמסרו הכסף יכול לעבור לחשבון של הברזילאי רק במקרה שהוא נשאר בסגל של המועדון הספרדי, מה שלא קרה.

 

ברצלונה טוענת שהסכום אמור היה לעבור לניימאר בתשלומים בהתאם למספר השנים שהוא אמור היה להמשיך לשחק במועדון. מצד שני, אביו של השחקן טוען שמדובר במענק שמהווה חלק משכרו, אשר אמור להיות משולם במלואו. כעת, משהצדדים לא הגיעו להסכמה בנושא, הם עשויים להגיע לדיון בבית המשפט.

 

פרידה שהופכת למכוערת יותר ויותר. ניימאר במדי ברצלונה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פרידה שהופכת למכוערת יותר ויותר. ניימאר במדי ברצלונה(צילום: AFP)

 

האב אמר לא מכבר בראיון: "לניימאר ג'וניור היה בחוזה מענק נאמנות של 26 מיליון אירו, אבל ברצלונה החליטה שהיא לא משלמת אותו. זה היה הרגע בו אמרתי לו שכדאי לו לעבור לפריז סן ז'רמן, מה שבארסה עשתה זאת סחיטה, לא יכולנו להיכנע לזה". בברצלונה אישרו שהמענק, שהיה אמור להיות משולם ב-31 ביולי, לא נכנס לחשבונו של הברזילאי בגלל המגעים עם הקבוצה הצרפתית.

 

ניימאר אמר כזכור בעת שהוצג במסיבת עיתונאים בפריז סן ז'רמן: "באתי לכאן כי אני רוצה משהו גדול יותר ואתגר גדול יותר. הלב שלי אמר לי לבוא לפה וזו הסיבה שאני נמצא כאן. אני רוצה לעזור לקבוצה שלי לזכות בתארים, זו המטרה שלי. לא היה שום רגע בו הרגשתי לא בנוח בברצלונה. גם לא חיפשתי להיות במרכז העניינים. הרצון המרכזי היה למצוא אתגר חדש. המוטיבציה שלי הייתה להגיע למקומות גבוהים יותר. אף פעם הכסף לא הכתיב לי את המשך הקריירה. אני רוצה להיות שמח והולך אחרי הלב שלי. אף פעם אני לא עושה דברים בגלל הכסף. צר לי שיש אנשים שחושבים שעברתי רק בגלל הכסף. אני באמת רוצה להתאקלם ולעזור למועדון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים