שתף קטע נבחר

כריסטיאנו רונאלדו הורחק מחמישה משחקים

הכוכב הפורטוגלי נענש על כך שדחף את השופט אחרי שהורחק ב-1:3 של ריאל מדריד על ברצלונה במשחק הראשון בסופר קופה. יחמיץ את משחק הגומלין ואת ארבעת המחזורים הראשונים בליגה הספרדית. ריאל צפויה לערער

כריסטיאנו רונאלדו הורחק מחמישה משחקים בפועל בעקבות דחיפת השופט לאחר שהורחק אתמול (א') בניצחון 1:3 של ריאל מדריד על ברצלונה בקאמפ נואו, במסגרת המשחק הראשון בסופרקאפ הספרדי. רונאלדו צפוי להחמיץ בעקבות ההרחקה את משחק הגומלין ביום רביעי ואת ארבעת המחזורים הראשונים בליגה הספרדית. בנוסף הוא נקנס בכ-3,000 אירו. ריאל צפויה לערער על ההחלטה בימים הקרובים.

 


 

הכוכב הפורטוגלי עמד במוקד הקלאסיקו הרשמי הראשון של העונה בספרד. הוא אמנם נכנס רק כמחליף מחצית השנייה של המשחק, אך הספיק ב-23 הדקות שלו על המגרש למצוא את הרשת ולספוג כרטיס אדום שתי דקות אחרי שכבש.

 

רגע הדחיפה (צילום מסך) (צילום מסך)
רגע הדחיפה(צילום מסך)

רונאלדו רואה את הכרטיס האדום (צילום: AFP) (צילום: AFP)
רונאלדו רואה את הכרטיס האדום(צילום: AFP)

 

רונאלדו, כאמור, כבש את השני של הבלאנקוס בדקה ה-80, אבל בספרד דיברו בעיקר רק על מה שקרה ב-120 השניות שלאחר מכן. הפורטוגלי ספג כרטיס צהוב בעקבות הורדת חולצה בחגיגת השער, ותוך זמן קצר ראה את הצהוב השני בגלל שריקה להתחזות בנפילה ברחבה. לפני שהכוכב הפורטוגלי ירד מכר הדשא הוא דחף את השופט ריקרדו דה בורגוס בצורה הפגנתית.


רונאלדו תופס את הראש. במדריד התמקדו בתלונות על השיפוט (צילום: AP) (צילום: AP)
רונאלדו תופס את הראש. במדריד התמקדו בתלונות על השיפוט(צילום: AP)

 

בריאל, כצפוי, היו נסערים מההרחקה עצמה. "אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל בהחלט הרגיזה אותי ההחלטה שנלקחה לגבי כריסטיאנו", סיפר מאמן ריאל, זינדין זידאן. "זו הייתה החלטה פזיזה מדי". זידאן רמז כי קבוצתו הולכת לערער על ההחלטה: "אנחנו לא יכולים לשנות את הכרטיס האדום שנשלף, אבל נעשה הכל כדי שהוא יהיה איתנו בגומלין ביום רביעי".

 

גם סרחיו ראמוס יצא להגנתו של חברו לקבוצה: "רונאלדו ממש לא צלל ברחבה. אני לא מבין למה הוא ספג את הכרטיס הצהוב השני. בטוח שנערער על ההחלטה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים