שתף קטע נבחר

ברצלונה: אינייסטה נפצע וייעדר מהקלאסיקו

הקשר הוותיק התאמן בנפרד ולא יעמוד לרשותו של ארנסטו ואלוורדה בגומלין מול ריאל מדריד בסופר קופה מחר (ד') בסנטיאגו ברנבאו. בהיעדרו צפוי ליונל מסי לענוד את סרט הקפטן

מכה לברצלונה. אנדרס אינייסטה הסובל מפציעה לא התאמן הערב (ג') עם הקבוצה וייעדר ממשחק הגומלין נגד ריאל מדריד בסופר קופה שיתקיים מחר בסנטיאגו ברנבאו. אינייסטה התאמן בנפרד, אבל לא יעמוד לרשותו של ארנסטו ואלוורדה. בהיעדרו צפוי ליונל מסי לענוד את סרט הקפטן.

 

בעקבות הפציעה של אינייסטה מועמד סרג'י רוברטו לפתוח בהרכב. גם דניס סוארס בתמונה. כזכור, הבלאנקוס ניצחו 1:3 בקאמפ נואו במשחק בו כבש רונאלדו, שמאוחר יותר הורחק, דחף את השופט והושעה מחמישה משחקים. כמובן שהפורטוגלי ייעדר מהמשחק מחר.

 

אבידה לבארסה. אינייסטה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אבידה לבארסה. אינייסטה(צילום: AFP)

ואלוורדה התייחס במסיבת העיתונאים לצירופו של פאוליניו: "היה חסר לנו שחקן כמוהו בסגל". לגבי הטענות לפיהן ריאל מדריד טובה יותר מקבוצתו אמר ואלוורדה: "שאני אודה שהם טובים יותר? בשום אופן לא. הם כבשו נגדנו שלושה שערים ונצטרך לגלות שליטה בעת ההתקפות המתפרצות שלהם. הם מומחים בהתקפות מתפרצות ואנחנו לא היינו מספיק זהירים בשמירה על השחקנים שלהם במשחק הראשון".

 

כשוואלוורדה נשאל אם ההרחקה של רונאלדו מחמישה משחקים מוצדקת הוא התחמק: "אני לא חזק בעניינים משפטיים, אז אין לי מה להגיד על זה". לעומת זאת מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן אמר: "זה עונש כבד, אני פגוע ממנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים