שתף קטע נבחר

עוסמאן דמבלה מתקרב לברצלונה

המנהל הספורטיבי של הגרמנים, מייקל זורק: "אם הדרישות שלנו יתקבלו, דמבלה יעבור לבארסה". העסקה צפויה לחצות את רף 100 מיליון האירו. כבש 10 שערים ב-50 הופעות עבור דורטמונד בעונה שעברה

אחת הסאגות המעניינות של הקיץ עשויה בקרוב מאוד להסתיים. המנהל הספורטיבי של בורוסיה דורטמונד, מייקל זורק, אמר בראיון ל"סקיי גרמניה" כי הקבוצה לא תעמוד בדרכו של עוסמאן דמבלה במידה ודרישותיה הכספיות מברצלונה על החלוץ יתקבלו.

 

"אם הדרישות שלנו יתקבלו, דמבלה יעבור. אם הן לא יתקבלו, הוא יישאר שחקן שלנו. אנחנו לא נחכה עד ליום ההעברות האחרון בשביל לקבל החלטה", אמר זורק.

 

דמבלה. בינתיים הוא לא משחק (צילום: EPA) (צילום: EPA)
דמבלה. בינתיים הוא לא משחק(צילום: EPA)

 

כזכור, הצרפתי בן ה-20 דרש להיכנס לרשימת ההעברות של דורטמונד ובשל כך הוצא מסגל הקבוצה. הגרמנים הציבו דד-ליין לקיום העסקה – עד ה-26 באוגוסט. על פי הדיווחים דמבלה שעלה לדורטמונד רק 25 מיליון אירו, יכניס לקופה של הגרמנים מעל ל-100 מיליון אירו במידה ויחתום בקבוצה הקטאלונית.

 

את הקריירה שלו החל דמבלה בראן. אחרי שנה אחת בלבד בבוגרים בה כבש 12 שערים ב-26 הופעות, הוא נמכר לדורטמונד בקיץ 2016. דמבלה הספיק לשחק 50 משחקים בכל המסגרות עם הגרמנים וכבש 10 שערים. כמו כן, יש לו כבר 7 הופעות במדי נבחרת צרפת ושער אחד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
עוסמאן דמבלה
צילום: getty images
מומלצים