שתף קטע נבחר

גרמניה: 0:3 לדורטמונד על וולפסבורג

החבורה של פיטר בוס עלתה למקום הראשון בבונדסליגה עם ניצחון חלק במחזור הראשון. 0:1 להופנהיים על ורדר ברמן, הרטה ברלין גברה על שטוטגרט

אחרי שבאיירן מינכן הבהירה במשחק הפתיחה של העונה כי היא הולכת בכל הכוח על עוד אליפות, דורטמונד סיפקה הערב (שבת) תצוגה מצוינת משלה ועלתה למקום הראשון עם 0:3 בוולפסבורג.

 

 

מריו גצה, שחוזר לעצמו אחרי בעיות הבריאות שהשביתו אותו לזמן רב, בישל את הראשון לכריסטיאן פוליסיץ' (22), והבלם מארק בארטרה הפגין כישורים של סקורר כשהבקיע את השני (27). פייר-אמריק אובמיאנג, מלך שערי הבונדסליגה בעונה שעברה עם 31, התחיל במרוץ לזכייה נוספת בתואר עם שער בדקה ה-60.

 

שער בבכורה הרשמית בליגה. בארטרה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
שער בבכורה הרשמית בליגה. בארטרה(צילום: gettyimages)

 

אנדריי קרמריץ', האיש שהחמיץ פנדל קריטי עבור הופנהיים בשבוע שעבר, בהפסד הביתי 2:1 לליברפול בפלייאוף ליגת האלופות, כבש ב-84 כדי לתת לקבוצה 0:1 על ורדר ברמן. מרטין הארניק (73) העניק לעולה החדשה האנובר ניצחון באותה תוצאה במיינץ, ו-0:1 הייתה גם התוצאה בניצחון של המבורג על אוגסבורג משער של ניקולאי מולר (8).

 

מת'יו לקי האוסטרלי כבש פעמיים (46 ו-62), וסידר להרטה ברלין ניצחון 0:2 על עולה אחרת, שטוטגרט. ר.ב. לייפציג, ההפתעה הגדולה של העונה האחרונה בבונדסליגה, פתחה את זו הנוכחית בהפסד 2:0 בשאלקה. נאביל בנטאלב (43, בפנדל) ויבהני קונופליאנקה (73) כבשו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים