שתף קטע נבחר

ברצלונה "הודיעה" על רכישת די מריה

האקרים פרצו לחשבון הטוויטר של סגנית אלופת ספרד ופרסמו ציוץ פיקטיבי המברך את הארגנטינאי על הצטרפותו. הקבוצה התנצלה והציוצים המזויפים נמחקו

חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה נפרץ היום (ד') לפנות בוקר. ההאקרים שפרצו לחשבון העלו בשם הקבוצה ציוץ שבו ברצלונה מברכת את אנחל די מריה על הצטרפותו לכאורה. בפועל קשרה הארגנטינאי של פריז סן ז'רמן לא עבר כמובן לספרד, ומדובר בציוץ פיקטיבי.

 



כעבור זמן מה הצליחה ברצלונה להשתלט על הפריצה והציוצים שנכתבו בשמה על ידי ההאקרים נמחקו. בין לבין צייצה הקבוצה: "החשבון שלנו נפרץ הלילה, אנחנו פועלים לפתרון הבעיה בהקדם האפשרי. תודה על סבלנותכם".


הציוצים שפורסמו על ידי ההאקרים בשם ברצלונה ()
הציוצים שפורסמו על ידי ההאקרים בשם ברצלונה

 

ברצלונה חוותה קיץ מתסכל שבו איבדה את ניימאר לטובת פריז סן ז'רמן ולא הצליחה להביא במקומו כוכב בקנה מידה עולמי. הקבוצה מקטאלוניה לא הצליחה להחתים שמות כמו פליפה קוטיניו מליברפול או עוסמאן דמבלה מדורטמונד בגלל סירוב מצד קבוצותיהם של השניים. החתמתו של פאוליניו בבארסה התקבלה באופן צונן למדי בקרב האוהדים.

 

בנוסף, ברצלונה מתכוונת לסגת מהכוונה לצרף את קשר ניס, ז'אן מישל סרי. השחקן כבר סיכם בבארסה לארבע שנים וההנהלה עמדה לחתום על החוזה להעברתו מהקבוצה הצרפתית, אבל ברגע האחרון התחרטו במועדון והחליטו לא לצרפו.

אנחל די מריה. לא באמת חתם בברצלונה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אנחל די מריה. לא באמת חתם בברצלונה(צילום: AFP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך מתוך טוויטר
הציוצים בטוויטר
צילום מסך מתוך טוויטר
מומלצים