שתף קטע נבחר

פסגת הפחד: מונאקו הביסה את מארסיי 1:6

אלופת צרפת רמסה את הקבוצה של רודי גארסיה ונצמדה לפריז סן ז'רמן במקום הראשון עם ארבעה ניצחונות בארבעה מחזורים. רדאמל פלקאו כבש צמד. קמיל גליק, אדמה דיאקאבי, ג'יבריל סידיבה ופאביניו הוסיפו. קיליאן אמבאפה לא שותף

לא רק פריז סן ז'רמן נראית כמו רמה מעל שאר הליגה הצרפתית; גם מונאקו ממשיכה ביכולת דורסנית. האלופה המכהנת רמסה הערב (א') את מארסיי 1:6 בתצוגה מרשימה. רדאמל פלקאו, שנמצא בכושר הבקעה אדיר, כבש שניים מהשערים.

 

קמיל גליק העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השנייה כשבעט פנימה אחרי כדור חופשי. רדאמל פלקאו הכפיל בפנדל בדקה ה-20. הקולומביאני השלים צמד בדקה ה-34 כשנגח פנימה את שערו השביעי העונה (!). וזה ממש לא היה הסוף.

 

גליק ופלקאו. מונאקו מוחצת (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
גליק ופלקאו. מונאקו מוחצת(צילום: רויטרס)

מסתדרים בלי אמבאפה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מסתדרים בלי אמבאפה(צילום: AFP)

 

אדמה דיאקאבי הוסיף אחד לפני המחצית (45) וג'יבריל סידיבה הבקיע את החמישי עם הראש בדקה ה-68. רמי קאבלה החזיר רק מעט מאוד מהכבוד של מארסיי בדקה ה-75, לפני שפאביניו נעל עם פנדל מדויק כעבור ארבע דקות. על רקע הדיווחים על מעבר אפשרי בקרוב לפ.ס.ז', קיליאן אמבאפה יובש על הספסל ולא שיחק.

 

במשחקים נוספים הערב בליגה הצרפתית, גנגאן ניצחה בביתה את שטרסבורג 0:2 וליל יצאה עם נקודה ממשחק החוץ מול אנז'ה שהסתיים ב-1:1.

אאוץ'. פלוריאן תאובין ומארסיי ספגו השפלה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אאוץ'. פלוריאן תאובין ומארסיי ספגו השפלה(צילום: AFP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים