שתף קטע נבחר

אמבאפה: "יש לי עוד המון מה ללמוד ולהוכיח"

היהלום הצעיר של נבחרת צרפת חגג את ה-0:4 על הולנד והתייחס גם למעבר המתוקשר לפ.ס.ז': "זה היה יום נפלא, מאושר להגיע למועדון גדול". רונאלדו עקף את פלה: "נהנה מכל רגע"

נבחרת צרפת נראית שוב מפחידה. אתמול היא הביסה 0:4 את הולנד, כשהיא מציגה כדורגל התקפי וסוחף. תומא למאר כבש צמד, אנטואן גריזמן פתח את הקונצרט, אבל מי שגרף את מירב המחמאות הוא קיליאן אמבאפה, שחתם את התוצאה והפך בגיל 18 לכובש הצעיר ביותר של הטריקולור מאז 1963.

 

 

"זה היה יום נפלא, בטח כשניצחנו וכבשתי שער", סיפר אמבאפה, כשרק כמה שעות קודם השלים את מעברו ממונאקו לפ.ס.ז'. "הצגנו משחק נהדר, הקהל נהנה וכולם מאושרים. אני גאה ביכולת שלנו, היינו דומיננטיים מול יריבה חזקה".

 

נהנה מהחיים. אמבאפה (צילום: MCT) (צילום: MCT)
נהנה מהחיים. אמבאפה(צילום: MCT)

 

אמבאפה, כידוע, יעבור בהשאלה לפ.ס.ז' ובסיום העונה יירכש בסכום שעל פי הדיווחים צפוי להיות באיזור ה-180 מיליון אירו. "אני מאושר להגיע למועדון כל כך גדול", התייחס היהלום הצעיר למעבר המתוקשר. "בטוח שהפרויקט של המועדון אידאלי עבור ההתפתחות שלי. אהיה מוקף בשחקנים שזכו בכל תואר אפשרי והיו ברמות הגבוהות".

 

על העובדה שוויתר על הצעה מריאל מדריד, שחיזרה אחריו לאורך כל הקיץ, ענה: "היו לי הצעות מקבוצות אחרות, אבל התרגשתי ממה שנבנה בפ.ס.ז' ונראה לי שפוטנציאל הצמיחה שם גבוה יותר. יש לי עוד המון מה ללמוד ולהוכיח".

 

עוד מעט יעבור גם את פושקאש? רונאלדו (צילום: AP) (צילום: AP)
עוד מעט יעבור גם את פושקאש? רונאלדו(צילום: AP)

 

רגע מיוחד עבר גם על כריסטיאנו רונאלדו, שכבש שלושער ב-1:5 של פורטוגל על איי פארו והעלה את מאזן השערים שלו במדי הנבחרת ל-78. שער אחד יותר מפלה (שעשה זאת במדי ברזיל) ושישה פחות מפושקאש (הונגריה).

 

"אני מאושר, נהנה מכל רגע בנבחרת", אמר רונאלדו. "אני מרגיש מצוין בנבחרת, דברים באים לי בקלות. המספרת? זה היה מהלך יפה, בטוח שאצפה בו כמה פעמים בבית".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים