שתף קטע נבחר

קלופ: "קוטיניו לא ישחק נגד מנצ'סטר סיטי"

הברזילאי שותף בשני משחקיה של נבחרת ברזיל במוקדמות המונדיאל ואף כבש נגד אקוודור, אבל בליברפול ממשיכים לטעון שהוא טרם החלים מפציעה. המנג'ר: "לא הגיוני לתת לו לשחק באופן מיידי"

קוטיניו פצוע, או שמשחקי הכבוד בינו לבין ליברפול נמשכים? הקשר שותף כמחליף בשני משחקיה האחרונים של נבחרת ברזיל במוקדמות מונדיאל 2018 (0:2 על אקוודור ו-1:1 בקולומביה), ואף כבש בניצחון על אקוודור, אבל בליברפול ממשיכים לטעון שהוא פצוע.

 

קוטיניו לא שותף במשחקי האדומים העונה, ככל הנראה בשל ההתעניינות של ברצלונה בו ובקשתו לקבל שחרור. ליברפול סירבה להצעות אותן קיבלה מסגנית אלופת ספרד (האחרונה הגיעה ל-138 מיליון ליש"ט) וגם אחרי שכל העולם ראה את השחקן משחק במדי ברזיל, בקבוצתו ממשיכים לטעון שרופאי המועדון בודקים את מצב הפציעה בגבו.

 

קוטיניו חוגג במדי ברזיל. עדיין פצוע? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קוטיניו חוגג במדי ברזיל. עדיין פצוע?(צילום: רויטרס)

 

קוטיניו שב היום (ה') להתאמן בליברפול. כשיורגן קלופ נשאל לגביו הוא טען שהוא לא ישתתף במשחק הליגה הקרוב בשבת נגד מנצ'סטר סיטי. המנג'ר הסביר: "הייתה לנו שיחה טובה. אני יודע מה אנשים חושבים, אבל הוא סבל מפציעה בגב לפני מספר שבועות ולא היה מסוגל להתאמן.

 

"נכון שהוא נסע לנבחרת שלו והתאמן בצורה נורמלית, אבל מחכים לנו שבעה משחקים (לפני פגרת הנבחרות הבאה). אנחנו יכולים לחשוב להשתמש בו באופן מיידי, אבל אין בזה שום הגיון. חשבנו אם הוא צריך עכשיו להתאמן או לשחק. הוא יצטרך לעשות עכשיו יותר מהשחקנים האחרים, אבל זה נראה מבטיח".

 

כוכב ברצלונה לשעבר, רונאלדיניו, התייחס לנושא בראיון ל"דיילי מירור": "ברור שקוטיניו מאוכזב, כי הוא קיווה לעבור לברצלונה. זה החלום של כל שחקן, אבל יש לו עדיין תקווה שזה יקרה בקרוב. הוא מקצוען וימשיך לתת את הכל. חוץ מזה, שום שחקן לא יפסיק לשחק כשהמונדיאל מתקרב. האוהדים של ליברפול לא צריכים לדאוג".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים