שתף קטע נבחר

פרס: "בתחילת כהונתי הייתי מביא את מסי"

נשיא ריאל מדריד התייחס לאפשרות שהכוכב הגדול של ברצלונה יגיע לברנבאו - וגם לשמועות לגבי רונאלדו: "הוא כעס על נושא המס, אבל הכל נשכח. איסקו? נכריז על חידוש החוזה שלו בימים הקרובים"

אחרי שהשיגה ארבע נקודות בשני המחזורים הראשונים של הליגה הספרדית, ריאל מדריד תארח מחר (שבת, 14:00) בברנבאו את לבאנטה. רגע לפני נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס העניק ראיון ל"קנדה סר", וסיפק כמה התבטאויות מעניינות.

 

  • לטבלת הליגה הספרדית

 

"אם מסי היה (מי שהוא היום) בשלב הראשון של הכהונה שלי כנשיא, הייתי הולך עליו", אמר פרס על כוכבה הגדול של ברצלונה, "הוא שחקן מהסוג של זינדין זידאן. עכשיו הוא שייך לברצלונה. הוא היה שם מאז שהיה ילד, זה מאוד קשה".

 

פרס התייחס גם לשמועות שהיו סביב עזיבה אפשרית של כריסטיאנו רונאלדו: "אני לא יודע מה קרה איתו. היו כמה דיווחים שהתפרסמו בעיתון הפורטוגלי 'א בולה'. הוא כעס על נושא המס, אבל הידיעות על רצונו לעזוב לא הגיעו אליי. הוא אמר שהוא מאושר מאוד כאן, הכל נשכח והוא יצא לחופשה".

 

על עתידו של איסקו במועדון הוסיף פרס: "הוא הגיע לכאן כשהיה צעיר וכל מה שהוא עשה זה להשתפר. נכריז על חידוש החוזה שלו בימים הקרובים. הוא אחד השחקנים הכי טובים שיש לנו ואנחנו מאוד מרוצים ממנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים