שתף קטע נבחר

שלושער לאימובילה, לאציו השפילה את מילאן

סריה א', מחזור 3: הקבוצה של סימונה אינזגי לא נבהלה מרשימת הקניות הנוצצת של הרוסונרי והביסה אותם 1:4 באולימפיקו. חלוץ נבחרת איטליה (38, 42, 48) הוסיף בישול ללואיס אלברטו (50), מונטוליבו רק צימק (56). אינטר ונאפולי עדיין מושלמת

רשמית הקניות הנוצצת של מילאן הניבה שני ניצחונות במחזורי הפתיחה, והיום (ראשון), מול לאציו, הגיעה ההתרסקות הראשונה. השחקנים של וינצ'נזו מונטלה קיוו לשמור על סטטוס קוו בצמרת אחרי הניצחונות של יובנטוס ואינטר, אך לבעלי הבית באולימפיקו היו תוכניות אחרות עם 1:4 מהדהד.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

המשחק נפתח באיחור של שעה בשל תנאי מזג האוויר, וזה כנראה בילבל לגמרי את האורחים. לאציו השתלטה על המשחק כבר מהפתיחה, ובדקה ה-38 גם עלתה ליתרון מפנדל של צ'ירו אימובילה. עוד לפני הירידה להפסקה (42) הצליחו שחקניו של סימונה אינזאגי להכפיל את התוצאה, כשסנאד לוליץ' הגביה לרחבה ואימובילה בעט מהאוויר לרשת של ג'אלואיג'י דונארומה.

 

אימובילה. עשה מה שרצה על המגרש (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אימובילה. עשה מה שרצה על המגרש(צילום: AFP)

 

המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו שהראשונה הסתיימה. בדקה ה-48 השלים חלוץ נבחרת איטליה שלושער גדול ונתן למונטלה הרבה סיבות לדאגה. והדאגות אכן התממשו שתי דקות לאחר מכן, כשלואיס אלברטו נהנה מבישול של אימובילה ונעץ את הרביעי, 0:4 ענק ללאציו.

 

לאציו נרגעה מעט, ומילאן החלה לתקוף וגם כבשה. בעיטה חופשית בדקה ה-56 יצרה ערבוביה ברחבה, וריקרדו מונטוליבו ניצל זאת כדי להמתיק את הגלולה המרה של הרוסונרי, 1:4 ללאציו בסיום.

 

בונוצ'י. התפרקות (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בונוצ'י. התפרקות(צילום: AFP)

 

אינטר ונאפולי מושלמות, פיורנטינה התפוצצה

עוד היום אינטר גברה 0:2 בסן סירו על העולה החדשה ספאל. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי עדיין מושלמת אחרי שלושה מחזורים, בדיוק כמו יובנטוס ונאפולי, ומחזיקה במאזן שערים מרשים של 1:8.

 

מאורו איקרדי כבש את שערו החמישי העונה מהנקודה הלבנה (27), אחרי שז'ואו מריו הוכשל ממש על סף הרחבה. שלוש דקות לסיום איבן פרישיץ' ירה ברגל שמאל כדור אדיר מהאוויר למשקוף ופנימה.

 

גם נאפולי כאמור עוד לא שמטה נקודות. שערים של חוסה קאייחון (67), דריס מרטנס (84) ופיוטר זיילינסקי (88) העניקו לקבוצה של מאוריציו סארי ניצחון 0:3 על בולוניה - השלישי ברציפות מפתיחת העונה.

 

איקרדי חוגג. שער חמישי העונה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
איקרדי חוגג. שער חמישי העונה(צילום: רויטרס)
 

 

פיורנטינה, שפתחה את העונה עם שני הפסדים רצופים, רשמה את ניצחונה הראשון העונה - 0:5 מוחץ על ורונה. ג'ובאני סימאונה (2), סיריל תראו (10, פנדל), דוידה אסטורי (24), ג'ורדן ורטו (62) וז'יל דיאס (86) כבשו עבור הוויולה.

 

שער של יקוב ינקטו (16) סידר ניצחון ראשון העונה לאודינזה, שגברה 0:1 על גנואה. גם אטאלנטה השיגה נקודות ראשונות העונה בליגה כשגברה 1:2 על ססואולו. אנדראס קורנליוס (35) ואנדראה פטאנייה (77) כבשו למקומיים, שער של סטפנו סנסי (27) לא הספיק לאורחת.

 

קליארי גברה 0:1 על על קרוטונה משער של מרקו סאו (33). טורינו ניצחה 0:1 בחוץ את בנוונטו משער ניצחון דרמטי של יאגו פאלקה בתוספת הזמן (90+3).


פורסם לראשונה 10/09/2017 15:30

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים