שתף קטע נבחר

חמד: "אני לא מקבל את הקרדיט הראוי בנבחרת"

חלוץ ברייטון אמר בראיון באנגליה: "אני לא הטיפוס שיבוא למאמן ויגיד לו באיזה תפקיד אני צריך לשחק, יש אצלנו משבר והאווירה לא טובה, לא באים הרבה אוהדים למשחקים"

אחרי שכבש את שער הבכורה שלו בפרמייר-ליג, תומר חמד העביר ביקורת על נבחרת ישראל. חלוץ ברייטון, שהבקיע בניצחון 1:3 על ווסט ברומיץ', העניק ראיון לעיתון "דה ארגוס" בו סיפר על המשבר בנבחרת ועל חוסר שביעות רצונו ממעמדו למרות הצלחתו בכדורגל האנגלי.

 

חמד אמר: "יש משבר בישראל, אנשים לא אוהבים את הנבחרת והאווירה מסביב לא טובה. באים פחות אוהדים למשחקים, התוצאות לא טובות אבל אנחנו חייבים להמשיך להילחם. לא אבוא אף פעם למאמן ואבקש לשחק כחלוץ. הוא זה שצריך להחליט ואני לא טיפוס שיגיד לו איפה אני צריך לשחק. לפעמים אני אולי לא מקבל את הקרדיט לו אני ראוי בנבחרת".

 

חמד חוגג מול ווסט ברומיץ' (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
חמד חוגג מול ווסט ברומיץ'(צילום: רויטרס)

 

חמד לא הזכיר אמנם את שמו של ערן זהבי, אבל בעיתון דווח על המקרה שבו הסיר קפטן הנבחרת את הסרט במשחק מול מקדוניה והשליך אותו לכר הדשא בטרם הושעה.

 

לקראת המשחק מחר (ו') מול בורנמות' במחזור החמישי בליגה האנגלית אמר חמד: "כל השחקנים דיברו אצלנו על כך שאנחנו צריכים לעבוד קשה יותר מהיריבות. זו הדרך היחידה על מנת להצליח בפרמייר-ליג. כל הקבוצות טובות ואנחנו חייבים לתת את הכל. כולם ראו שנגד ווסט ברומיץ' נתנו את הכל במגרש".

 

חמד נחשב למועמד לעזוב את ברייטון במהלך חלון ההעברות האחרון ויודע שהוא עשוי לעבור קבוצה בינואר, כאשר חלון ההעברות ייפתח מחדש. ווסט ברומיץ' עשויה לנסות לצרפו מאחר שהיא זקוקה לחלוץ. על כך אמר הישראלי: "אם אהיה טוב אין שום סיבה שאעזוב ואני לא חושב שזה ישתנה בינואר. יכול להיות שהקבוצה תצרף חלוץ, אבל זה בסדר. יש עוד הרבה משחקים עד אז".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
תומר חמד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים