שתף קטע נבחר

איטליה: אינטר מושלמת, 0:3 לרומא

מחזור רביעי: הנראזורי עם 12 נקודות אחרי שרשמו ניצחון רביעי ברציפות - 0:2 על קרוטונה. הג'אלורוסי הביסו את ורונה, צמד לאדין דזקו. 1:2 לפיורנטינה על בולוניה

כבר שש שנים שיובנטוס דורסת את הליגה האיטלקית, אבל לפחות על פי מחזורי הפתיחה של עונת 2017/18, יש סוף סוף מי שנותנת לה פייט. אינטר רשמה היום (שבת) ניצחון רביעי ברצף, 0:2 בחוץ על קרוטונה.

 

 

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי עדיין עם מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים (יחס שערים 1:10), והיא מקדימה בשלוש נקודות את יובנטוס שתשחק מחר נגד ססואולו. קרוטונה מתחת לקו האדום עם נקודה אחת בלבד.

 

שקריניאר ופרישיץ'. עוד ניצחון לאינטר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שקריניאר ופרישיץ'. עוד ניצחון לאינטר(צילום: רויטרס)

 

אינטר נאלצה לעבוד קשה במיוחד בשביל הניצחון הזה. 82 דקות היא נעצרה על ידי ההגנה של קרוטונה הקטנה, עד שמילאן שקריניאר הסלובקי ניצל ערבובייה ברחבה כדי לבעוט לרשת. בתוספת הזמן איבן פרישיץ' העביר מרגל שמאל לימין וכבש את השני (90+3).

 

רומא חוגגת (צילום: AP) (צילום: AP)
רומא חוגגת(צילום: AP)

 

רומא עם 6 נקודות משלושה משחקים (הקודם נידחה בגלל מזג האוויר) אחרי שהביסה 0:3 בבית את ורונה. ראג'ה נאינגולן כבש ראשון (22) במשחק שנערך בגשם שוטף ואדין דזקו הוסיף (33) את השני בנגיחה מקרוב. הבוסני השלים צמד כשבעט פנימה בדקה ה-61 והאורחים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שסמואל סופריאן הורחק (66).

 

פיורנטינה גברה 1:2 על בולוניה משערים של פדריקו קייסה (51) וחרמן פסלה (69). רודריגו פלסיו השווה זמנית (52).


פורסם לראשונה 16/09/2017 17:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים