שתף קטע נבחר

התקשורת בצרפת חגגה: "ניצחון שכולו אמנות"

פ.ס.ז' הרשימה עם 0:3 על באיירן מינכן וזכתה למחמאות מכל עבר: "משחק התקפי מרשים". קבאני על הסכסוך עם ניימאר: "אנחנו אנשים שונים, אבל כולנו משפחה". אנצ'לוטי אחרי ההפסד: "יודע שיבקרו אותי". הזאר חגג את ה-1:2 הדרמטי על אתלטיקו: "יש לנו קבוצה איכותית"

ניימאר וקבאני, יד ביד (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ניימאר וקבאני, יד ביד(צילום: EPA)

 

התקשורת הצרפתית, איך לא, חגגה את ה-0:3 המוחץ של פ.ס.ז' על באיירן מינכן - אולי הניצחון המרשים ביותר העונה של הפריזאים. "ניצחון שכולו אמנות, משחק התקפי מרשים", נכתב ב"לה פריזיאן". גם יתר העיתונים והאתרים יצאו מגדרם ולא שכחו להתמקד בחיבוקים בין אדינסון קבאני לניימאר, ששמו את הסכסוך המתוקשר מאחוריהם.

 

  • לטבלאות ליגת האלופות
  •  

    "אנחנו אנשים שונים, לכל אחד יש זווית שונה על איך דברים נראים", התייחס קבאני לראשונה לעימות בין השניים. "אבל כשאנחנו על המגרש, כולנו צריכים להיות יחד, כמו משפחה. לכולם צריכה להיות מטרה אחת מול העיניים: להצליח יחד".

     

    שער הל'אקיפ אומר הכל (צילום מסך) (צילום מסך)
    שער הל'אקיפ אומר הכל(צילום מסך)

     

    עם כל הכבוד לניימאר או קבאני, השחקן המצטיין על כר הדשא בפריז היה קיליאן אמבאפה. "זה לא חוקי מה שהוא עושה", צחק ריו פרדיננד, שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד. "לא יכול להיות ששחקן בן 18 עושה את הדברים האלו, זה מדהים".

     

     

     

    מנגד, בבאיירן מינכן ניסו לעכל את ההפסד. "אני יודע שיבקרו אותי, תמיד מבקרים אותי", סיפר מאמן האלופה הגרמנית, קרלו אנצ'לוטי. "זה בסדר. חשבתי שההרכב היום זה הרכב טוב. לא התמודדנו טוב עם ההתקפות המתפרצות שלהם. לא היינו מספיק מסוכנים".


    ניימאר עם קימיך (צילום: EPA) (צילום: EPA)
    ניימאר עם קימיך(צילום: EPA)

    הזאר: "בטשוואי כובש בכל פעם שהוא על המגרש"

    צ'לסי השיגה ניצחון סופר-דרמטי, 1:2 במדריד על אתלטיקו משער של מישי בטשוואי בדקה ה-94. "אנחנו מאושרים", חגג אדן הזאר. "זה היה משחק קשה מול אחת הקבוצות הטובות באירופה. הגיע לנו לנצח. שיחקנו טוב מאוד ויש לנו קבוצה איכותית".

     

    "מישי בטשוואי כובש בכל פעם שהוא על המגרש, זה מדהים", החמיא הזאר לחלוץ. "גם אלאברו מוראטה נהדר. אני שמח בשבילם".


    בטשוואי חוגג על הראש של אתלטיקו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
    בטשוואי חוגג על הראש של אתלטיקו(צילום: רויטרס)

     

    מנצ'סטר יונייטד, לעומת זאת, טיילה במוסקבה עם 1:4 על צסק"א. "המחצית הראשונה הייתה הכי טובה שלנו העונה", סיפר כריס סמולינג. "אנחנו מראים יכולת גבוהה ויכולים להחליף מערכים תוך כדי משחק. עשינו צעד גדול בדרך לעלייה לשלב הבא".

     

    רומלו לוקאקו, שכבש צמד, הוסיף: "אני עובד קשה ורוצה להמשיך כך. הקבוצה משתפרת ממשחק למשחק. המטרה היא כמובן לזכות בתארים".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים