שתף קטע נבחר

בנו של סמי עופר קנה את "כדור הזהב" של רונאלדו

עידן עופר, אחד מהישראלים העשירים בעולם, שילם במכירה פומבית 600 אלף אירו עבור פרס שחקן השנה בעולם ל-2013 בו זכה הפורטוגלי, שתרם אותו לצדקה. הסכום יסייע לעמותה המגשימה חלומות לילדים חולים

כריסטיאנו רונאלדו ואחד הישראלים העשירים בעולם שיתפו פעולה בדרך למעשה יפה במיוחד שיעלה חיוך על פניהם של ילדים רבים. עמותת "מייק א וויש", המגישה חלומות לילדים חולים, ערכה שבוע אירוע צדקה מפואר בו גייסה סכומים גדולים במכירה פומבית. בין השאר, אחד הרוכשים שילם 30 אלף אירו עבור צפייה בקרב אגרוף במנצ'סטר הכוללת מפגש עם פפ גווארדיולה וז'וזה מוריניו.

 

אבל שיא הערב היה פרס כדור הזהב שקיבל רונאלדו כשהוכתר לשחקן השנה בעולם ל-2013. הפורטוגלי ביקש שהפרס יימכר למטרות צדקה, והוא נמכר בסכום עצום של 600 אלף אירו. וכאן נכנס הקשר הישראלי, למקרה שתהיתם.

 

רונאלדו עם כדור הזהב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
רונאלדו עם כדור הזהב(צילום: AFP)

 

הרוכש היה עידן עופר, בנו של סמי עופר, שהונו מוערך בכ-3 מיליארד דולר. וכך כולם מרוויחים – העמותה תשמח ילדים, לעופר יהיה משהו מגניב להראות לאורחים, ורונאלדו? הוא פינה מקום בארון הגביעים לאלה שעוד יבואו, ועשה מעשה טוב. כל הכבוד להם.

 

את אירוע ההתרמה יזמה בתיה עופר, נשיאת הכבוד של עמותת משאלת לב Make-A-Wish. כל ההכנסות מהאירוע יועברו לטובת הגשמת משאלות לילדים החולים במחלה מסכנת חיים בישראל ובאנגליה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים