שתף קטע נבחר

סמפאולי: "אני עדיין בטוח שנהיה במונדיאל"

מאמן נבחרת ארגנטינה סומך על שחקניו אחרי ה-0:0 המאכזב מול פרו ולפני המשחק הגורלי באקוודור במחזור הסיום של המוקדמות: "אם נשחק בקיטו כפי ששיחקנו היום, ננצח". פציעה חמורה לפרננדו גאגו. וגם: הנתונים ההתקפיים העלובים של האלביסלסטה

במונדיאל שעבר נבחרת ארגנטינה נעצרה רק בגמר אחרי 120 דקות מול גרמניה, אבל בגביע העולם הבא היא עלולה לצפות רק מהבית. הארגנטינאים הסתבכו בעקבות ה-0:0 המאכזב מול פרו וירדו למקום השישי במוקדמות בדרום אמריקה, ממנו לא עולים למונדיאל. עם זאת, ניצחון חוץ על אקוודור בלילה בין שלישי לרביעי יבטיח לסגנית אלופת העולם את הכרטיס לפלייאוף לפחות.

 

חורחה סמפאולי ספג ביקורות קשות בארצו, לאחר שפאולו דיבאלה ומאורו איקרדי סופסלו במשך 90 דקות. למרות המצב המורכב המאמן נשאר אופטימי: "אני עדיין בטוח שנהיה בגביע העולם".

 

סמפאולי מנסה לנחם את מסי (צילום: AP) (צילום: AP)
סמפאולי מנסה לנחם את מסי(צילום: AP)

"בחדר ההלבשה הייתה אווירה של התלהבות כשנודע שאם ננצח בקיטו נעפיל. השחקנים שיחקו טוב מאוד ורק היה חסר השער. ההנחה היא שאם נשחק מול אקוודור כפי ששיחקנו היום, ננצח", הסביר סמפאולי. "זה עדיין תלוי בנו. לא יהיה הוגן אם נבחרת כזו לא תעלה למונדיאל".

 

"מסי שיחק עם אינטנסיביות, לחץ על הכדור וכל הזמן חיפש מצבים להבקעה. אני משוכנע, אם נשחק כמו ששיחקנו היום אין לי ספק שנעלה למונדיאל".

 

מסי במדי הנבחרת. רק בוליביה כבשה פחות (צילום: AP) (צילום: AP)
מסי במדי הנבחרת. רק בוליביה כבשה פחות(צילום: AP)

 

ארגנטינה כאמור ניצבת במקום השישי לפני מחזור הנעילה עם 25 נקודות, כמו פרו החמישית. צ'ילה השלישית וקולומביה הרביעית עם 26 נקודות כל אחת. הנבחרת של סמפאולי לא כבשה שער שדה ולא ניצחה מאז שהמאמן מונה לתפקיד (שלוש תוצאות תיקו). בסך הכל היא כבשה רק 16 שערים ב-17 משחקים (רק בוליביה כבשה פחות במוקדמות בדרום אמריקה), למרות היצע שחקני התקפה מהמשובחים בעולם.

 

פרננדו גאגו, שעלה מהספסל ונפצע בצורה חמורה תוך דקות ספורות, קרע את הרצועה הצולבת הקדמית בברכו הימנית. משך ההחלמה הארוך מהפציעה נע בין שישה לשמונה חודשים לפחות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים