שתף קטע נבחר

כדור הזהב: ניימאר, קיין ואמבאפה בפנים

"פראנס פוטבול" מטפטף במהלך כל היום את רשימת 30 המועמדים לתואר, ועד כה אין הפתעות. גם מודריץ', ראמוס ולבנדובסקי קיבלו את הכבוד

 

 

כבר תשע שנים שהפרס היוקרתי של מגזין הכדורגל הצרפתי, "פראנס פוטבול", נע בין ארונו של לאו מסי לזה של כריסטיאנו רונאלדו. גם השנה השניים פייבוריטים לזכות בתואר.

 

"פראנס פוטבול" טפטף במהלך כל היום (ב') את רשימת 30 המועמדים לתואר: פיליפה קוטיניו (ליברפול), קווין דה בריינה (מנצ'סטר סיטי), דויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד), פאולו דיבאלה (יובנטוס), אדין דז'קו (רומא), הארי קיין (טוטנהאם), אנגולו קאנטה (צ'לסי), רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן), מרסלו (ריאל מדריד), דרייס מרטנס (נאפולי), לוקה מודריץ' (ריאל מדריד), ניימאר (פ.ס.ז'), יאן אובלאק (אתלטיקו מדריד), סרחיו ראמוס (ריאל מדריד), לואיס סוארס (ברצלונה), אנתואן גריזמן (אתלטיקו מדריד), טוני קרוס (ריאל מדריד), ג'יאנלואיג'י בופון (יובנטוס), סאדיו מאנה (ליברפול), רדאמל פלקאו (מונאקו), לאו מסי (ברצלונה), פייר אמריק אובמיאנג (דורטמונד), אדינסון קבאני (פ.ס.ז'), מאט האמלס (באיירן מינכן), קארים בנזמה (ריאל מדריד), כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד), אדן הזאר (צ'לסי), לאונרדו בונוצ'י (מילאן), איסקו (ריאל מדריד), קיליאן אמבאפה (מונאקו).

 

כזכור, אשתקד נערך הטקס לראשונה ללא שיתוף הפעולה של פיפ"א והוכנס אליו שינוי נוסף: ביטול ההכרזה על שלישיית הגמר. אגב, אם רונאלדו אכן יזכה, זה יהיה הכדור החמישי שלו בקריירה, ובכך הוא ישווה את המאזן עם מסי, זאת למרות, כאמור, העדיפות הסטטיסטית של הפרעוש העונה.

 

הארגנטינאי כבש בשנת 2017 לא פחות מ-51 שערים ובישל 18 נוספים ב-49 הופעות. כריסטיאנו לעומת זאת עם מאזן "צנוע" יותר של 35 שערים ו-12 בישולים ב-42 הופעות בכל המסגרות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים