שתף קטע נבחר

די מריה בכה: "הגמד היה יוצא מהכלל"

קשר ארגנטינה חגג בדמעות את השלושער של מסי באקוודור וההעפלה למונדיאל: "לאו הוא הטוב בעולם בפער גדול". מסי: "מעכשיו נתחזק, תראו נבחרת אחרת". ולמה אשתו אנטונלה טסה ללונדון במקום להגיע למשחק

 

"צריך לעודד עד המוות, הנבחרת בלב שלי ולא מעניין אותי מה אומרים העיתונאים הבני זונות". שחקני נבחרת ארגנטינה חגגו בשירה ובריקודים בחדר ההלבשה באצטדיון "אולימפיקו אטהואלפה" באקוודור אחרי שניצחו 1:3 בחוץ במחזור האחרון במוקדמות המונדיאל, הבטיחו את מקומם בטורניר הגמר ובעיקר, מבחינתם, סתמו את הפה לתקשורת הביקורתית.

 

 

מי שניצח על ההצגה יותר מכולם היה כמובן ליונל מסי, הכדורגלן הנחשב לטוב בעולם שכבש שלושער מדהים וסיפק ערב בלתי נשכח. "הגאון העלה אותנו", נכתב בכותרת העיתון "קלרין". בעיתון הספורט "אולה" נכתב בכותרת: "עד לגובה של אלוהים, מסי היה כל יכול בגובה של 3,000 מטר".

 

שער העיתון "אולה" ()
שער העיתון "אולה"

 

"זה היה דבר מטורף אם לא היינו עולים למונדיאל ולא רק עבורי, אלא בשביל כל העם", התייחס הפרעוש לחשש הגדול ששרר לפני שריקת הפתיחה. "עשינו את מה שהיינו חייבים לעשות ומעכשיו נתחזק, תראו נבחרת ארגנטינה אחרת. פחדנו שלא נעלה, אבל היינו ראויים לניצחון ועשינו את זה".

 

מסי עם אדוארדו סלביו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מסי עם אדוארדו סלביו(צילום: AFP)

 

מסי התייחס לביקורות שספגה הנבחרת: "זה לא הגיע לנו. דיברו על כל מיני שחקנים למרות שהם הופיעו בשלושה גמרים ועדיין ממשיכים לדבר עליהם. מגיע לנו להיות במונדיאל וזה יום חשוב לכולנו. עברו לי הרבה דברים בראש כשהם הובילו 0:1, אבל ידענו להתעלות". אשתו אנטונלה, שהעדיפה לטוס ללונדון כדי לפגוש את חברותיה (אחת מהן היא דניאלה סימן, אשתו של ססק פברגאס) במקום להיות נוכחת במשחק, כתבה לו ברשתות החברתיות: "אני גאה, כמו תמיד אין שום ספק. אתה ראוי לזה יותר מכל אחד אהובי".

 

העיתון "לה נסיון" ()
העיתון "לה נסיון"

 

חאבייר מסצ'ראנו אמר: "ליאו מסי הוא הבוס במשחק, אין שום טקסט שיכול לתאר את מה שהוא עושה. זה ממש קשה לדבר על מישהו כל כך מיוחד. הגענו למשחק הזה במצב מיוחד כשאנחנו עם הגב לקיר וכשלא היה מקום לשום טעות. ידענו שאנחנו על הגבול ושזה כמו גמר מבחינתנו. הראינו אופי, גילינו אחריות והבאנו את השינוי. היום הכל הלך לנו ונכנסו כל הכדורים שלא נכנסו במשחקים נגד ונצואלה ופרו. הלוואי שנוכל לקחת את כל מה שקרה בשלושת הימים האחרונים כדי לבנות מחדש את הכדורגל הארגנטינאי. עכשיו צריך להתכונן כמו שצריך בחודשים הקרובים כדי לתת ברוסיה את המכה".

 

אנחל די מריה החמיא גם הוא למסי, תוך שבכה מרוב התרגשות: "הגמד היה יוצא מהכלל. הוא הכי טוב בעולם בפער גדול. היינו צריכים לעזור לו ועשינו את זה. הלוואי שנמשיך ככה. גם כשספגנו אחרי 38 שניות האמנו שאנחנו יכולים לעשות מהפך ועכשיו השמחה שלנו עצומה".

 

הכותרת ב"קלרין" ()
הכותרת ב"קלרין"

 

מאמן נבחרת ארגנטינה, חורחה סמפאולי: "מסי הוא הכדורגלן הטוב ביותר בהיסטוריה והעולם חייב לו מונדיאל. זה היה לא הגיוני שהשחקן הטוב ביותר לא היה משתתף בטורניר החשוב ביותר. אמרנו לפני המשחק שאנחנו חייבים להעלות את מסי לרוסיה". 

 

"זה יום חשוב לכולנו". מסי (צילום: AP) (צילום: AP)
"זה יום חשוב לכולנו". מסי(צילום: AP)

 

הטבלה

1. ברזיל 41 נק׳ (שערים 30+)

2. אורוגוואי 31 נק׳ (12+)

3. ארגנטינה 28 נק׳ (3+)

4. קולומביה 27 נק׳ (2+)

5. פרו 26 נק׳ (1+)

6. צ׳ילה 26 נק׳ (1-)

7. פרגוואי 24 נק׳ (6-)

8. אקוודור 20 נק׳ (3-)

9. בוליביה 14 נק׳ (22-)

10. ונצואלה 12 נק׳ (16-) 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים