שתף קטע נבחר

גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד, סיטי וארסנל ברבע הגמר

השדים האדומים גברו 0:2 על סוונזי מצמד של ג'סי לינגארד. התותחנים נזקקו ל-120 דקות מול נוריץ', הסיטיזנס לפנדלים. גם לסטר העפילה. בריסטול סיטי הדהימה את קריסטל פאלאס

לאחר הפסד הליגה הראשון של מנצ'סטר יונייטד בסוף השבוע, השחקנים של ז'וזה מוריניו התאוששו הערב (שלישי) בגביע הליגה, ניצחו 0:2 את סוונזי והעפילו לרבע הגמר.

 

ג'סי לינגארד היה כוכב הערב, כשכבש את שני השערים (21 ו-59). הראשון הגיע אחרי בישול מבריק של מרקוס רשפורד בעקב, מתאו דראמיאן סידר את השני לחלוץ האנגלי.


לינגראד והחברים חוגגים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לינגראד והחברים חוגגים(צילום: AFP)

 

ארסנל התקשתה מאוד ונזקקה ל-120 דקות ארוכות של סבל מול נוריץ', אבל בסופו של דבר ניצחה 1:2. ג'וש מרפי העלה את האורחת ליתרון (34), אבל לארסן ונגר היה את הילד - אדוארד נקטיאה בן ה-18, ששלח את המשחק להארכה (85) וגם הבקיע את שער הניצחון (96).

 

גם באצטדיון האיתיחאד האוהדים קיבלו חתיכת דרמה בסופו מנצ'סטר סיטי גברה בפנדלים 1:4 על וולבס אחרי 0:0 בתום 120 דקות. הקבוצה הלוהטת באירופה נעצרה ולא מצאה את הרשת מול הזאבים, אך בדו קרב בעיטות ההכרעה ניצלה החטאות של האורחת כדי להעפיל אף היא.

 

אחראים להפתעה התורנית. שחקני בריסטול חוגגים (צילום: getty images) (צילום: getty images)
אחראים להפתעה התורנית. שחקני בריסטול חוגגים(צילום: getty images)

 

לסטר, עם המאמן הזמני מייקל אפלטון על הקווים, גברה 1:3 על לידס וגם היא תהיה בשמונה האחרונות. פבלו הרננדס (26) הבקיע לזכות האורחת, אבל קלצ'י איהנאצ'ו (30), איסלאם סלימאני (70) וריאד מאחרז (88) הפכו את התוצאה.

 

תוצאות נוספות: ברנלי ניצחה 1:3 את מידלסברו, בריסטול סיטי הדהימה את קריסטל פאלאס והביסה אותה 1:4.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים