שתף קטע נבחר

גביע הליגה: צ'לסי ברבע הגמר, טוטנהאם הודחה

הבלוז גברו 1:2 על אברטון והעפילו לשמונה האחרונות. רודיגר ו-וויליאן כבשו לזכות המארחת, קאלבט-לווין צימק בסיום. ווסטהאם חזרה מפיגור 2:0 וניצחה 2:3 את התרנגולים. ספרד: ויאריאל הפסידה לקבוצה מהליגה השלישית

אם מנצ'סטר סיטי תמשיך כך בליגה, צ'לסי לא תצליח לזכות באליפות שנייה ברציפות, אך אולי היא תוכל להתנחם בתארים המשניים. הערב (רביעי) הבלוז גברו 1:2 על אברטון ועלו לרבע גמר גביע הליגה.

 

אנטוניו רודיגר (26) הבקיע את השער שהיה אמור להיות היחיד אחרי בישול של צ'רלי מוסונדה, אבל בסיום קיבלנו עוד שניים. וויליאן הכפיל בדקה ה-93 ודומיניק קאלברט-לווין צימק דקה מאוחר יותר. בניגוד לפתיחת העונה הנוראית שלהם, הטופיז שיחקו כלל לא רע והגיע למספר מצבים טובים, אבל ווילי קבאז'רו לא נתן מלבד השער שלא שינה כלום.

 

רודיגר חוגג עם החברים (צילום: AP) (צילום: AP)
רודיגר חוגג עם החברים(צילום: AP)

 

בדרבי הלונדוני שהתקיים הערב קיבלנו אחלה משחק, כשטוטנהאם הלוהטת נעצרה מול ווסטהאם והפסידה לה 3:2. במחצית הראשונה התרנגולים דווקא טיילו והוליכו בבטחה 0:2 משערים של מוסא סיסוקו (6) ודלה עלי (37), אבל החצי השני היה סיפור אחר לחלוטין.

 

אנדרה איוו ניצח על החגיגה של הפטישים עם צמד תוך עשר דקות (55 ו-65) ואנג'לו אוגבונה (70) סיים את הבליץ של האורחת בדרך לניצחון היוקרתי ולכרטיס לשמונה האחרונות של המפעל.

 

כוכב הערב. אנדרה איוו (צילום: AP) (צילום: AP)
כוכב הערב. אנדרה איוו(צילום: AP)

 

גביע ספרדי: ויאריאל הפסידה לקבוצה מהליגה השלישית

יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, ויאריאל הובכה מול פונפרדינה מהליגה

השלישית והפסידה לה 1:0 במשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות במפעל. סרחיו סידונצ'ה הבקיע את השער היחיד במשחק (37).

 

אתלטיקו מדריד בהרכב משני סיימה רק ב-1:1 מול אלצ'ה בחוץ. תומאס הגנאי הבקיע לזכות הקולצ'ונרוס (17), לולו השווה בפנדל בדקה ה-52. במשחקים נוספים: סלטה ויגו גברה 1:2 בחוץ על אייבאר, אתלטיק בילבאו סיימה ב-1:1 בחוץ מול פורמנטרה, לגאנס ניצחה 1:2 את ויאדוליד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים