שתף קטע נבחר

בכורה מוצלחת לפואל: 0:2 ללסטר על אברטון

מחזור 10: ג'יימי וארדי קבע 0:1 במשחקו הראשון של המנג'ר הצרפתי, ושער עצמי של ג'ונג'ו קני השלים ניצחון חשוב לשועלים מול אברטון ששקועה מתחת לקו האדום

שתי הקבוצות שבחרו בשבוע שעבר בשינוי נפגשו הערב (א') במחזור העשירי באנגליה. בינתיים, רק עבור אחת הניתוח הצליח. לסטר, בהופעת הבכורה של המנג'ר החדש קלוד פואל, ניצחה בבית את אברטון 0:2 כדי לברוח קצת מהתחתית. לעומת זאת, המפסידה נשארה מתחת לקו האדום, ונראה שבגלל המצב ההנהלה לא תיתן יותר מדי קרדיט למנג'ר הזמני דייויד אנסוורת' ותזרז את החיפושים אחרי שם קבוע.

 

טבלת הליגה

 

השועלים ניצחו את הרכות של אברטון כדי לכבוש פעמיים במחצית הראשונה, בניצוחו של דמראי גריי המצוין. פריצה מסחררת של הקשר שהוציא מתפרצת אחרי כדור חופשי של אברטון הובילה למסירה לריאד מחרז, שבישל שער קל לג'יימי וארדי (18). בדקה ה-29 גריי שלח לרחבה כדור משמאל, והמגן הימני ג'ונג'ו קני שניסה להרחיק כבש שער עצמי.

 

וארדי אחרי הראשון של לסטר (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
וארדי אחרי הראשון של לסטר(צילום: gettyimages)

 

במחצית השנייה אברטון ניסתה ללחוץ, אבל לא יצרה מצבים ונראתה חסרת אונים. אנסוורת' הוציא מהתמונה את השחקנים שהיו מזוהים עם רונלד קומאן, כמו מורגן שניידרלין וקוקו מרטינה, נתן הזדמנות למספר צעירים ושילב מחדש את קווין מירלאס שמתוסכל ממעמדו, אבל וויין רוני וחבריו נשארו שוב עם אפס נקודות ובאזור הירידה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים