שתף קטע נבחר

רונאלדו תועד מכה שחקן ג'ירונה, יושעה לתקופה ארוכה?

סוער בריאל מדריד: הפורטוגלי תועד באירוע שנעלם מעיני השופט ועשוי לספוג עונש הרחקה ממושך. איסקו על ה-2:1 בג'ירונה: "יום שחור בהיסטוריה של המועדון"

 

 

אף אחד לא האמין שריאל מדריד תהיה מרוחקת שמונה נקודות מברצלונה, כשאנחנו רק 10 מחזורים מפתיחת העונה בספרד. והנה, אתמול המשיכו הבלאנקוס להיראות רע וספגו הפסד סנסציוני, 2:1 בג'ירונה.

 

 

הבוקר (שני) התייחסו בכלי התקשורת בספרד דווקא לאירוע שנעלם מעיני השופט: כריסטיאנו רונאלדו תועד מכה את שחקן ג'ירונה, פרה פונס, בראשו, ומבלי לספוג אפילו כרטיס צהוב. בתקשורת הקטאלונית דיווחו כי כוכב ריאל יעמוד לדין משמעתי וצפוי גם להיענש לתקופה ממושכת.

 

יושעה שוב לתקופה ממושכת? רונאלדו (צילום: AP) (צילום: AP)
יושעה שוב לתקופה ממושכת? רונאלדו(צילום: AP)

 

למי ששכח, רונאלדו כבר ריצה עונש השעיה ארוך בתחילת העונה. במשחק הסופרקופה מול ברצלונה הוא דחף את השופט ובית הדין בספרד הרחיק אותו מחמישה משחקים.

 

ואם לא די בהפסד או בעימות של רונאלדו, אז באלופה הספרדית מודאגים גם מהפציעה של רפאל וראן. הצרפתי הוחלף במחצית אחרי שסבל מכאבים עזים בקרסול והוא בספק למשחק ליגת האלופות מול טוטנהאם ברביעי.

 

"זה הפסד שקשה לעכל", התייחס איסקו למפלה הלא צפויה. "לא היינו בעניינים במחצית השנייה, זה יום שחור בהיסטוריה של ריאל כי שום דבר לא עבד כמו שצריך. אנחנו חייבים לשמור על המוטיבציה שלנו, יותר מתמיד. להבין שכל קבוצה יכולה לפגוע בנו, שכל יריבה מסוגלת לנצח אותנו".

 

בכוונה תחילה או לא? 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: רויטרס
מומלצים