שתף קטע נבחר

סארי: "פפ אגדה, סיטי הכי טובה באירופה"

מאמן נאפולי עשה כבוד לסיטיזנס לקראת המשחק המסקרן מולם בליגת האלופות (ד', 21:45): "גווארדיולה שינה את הדרך שבה אנחנו צופים בכדורגל, אבל הם לא בלתי מנוצחים". בשורות טובות לטוטנהאם: קיין צפוי להיות כשיר לריאל מדריד

רק לפני שבועיים אירחה מנצ'סטר סיטי את נאפולי וניצחה אותה 1:2 במשחק המרכזי והלוהט של בית 6 בליגת האלופות. מחר (ד', 21:45) הן ייפגשו שוב, הפעם באיטליה, ומוליכת הסריה A תהיה חייבת להשיג תוצאה טובה כדי לא להסתבך במאבק על העלייה לשמינית.

 

  • לטבלאות הבתים בליגת האלופות

 

רגע לפני, למאמן נאפולי מאוריציו סארי היו הרבה מילים טובות להגיד על היריבה - ובעיקר על המאמן שלה. "פפ הוא הכי טוב שיש, אגדה קדושה", פירגן סארי. "לי יש רעיונות משלי, אבל לא זכיתי בדבר ככה שלא יכולים להשוות אותי לאף אחד. אם אסיים את הקריירה עכשיו אף אחד לא יזכור אותי".

 

סארי באימון נאפולי. "סיטי לא בלתי מנוצחת" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סארי באימון נאפולי. "סיטי לא בלתי מנוצחת"(צילום: AFP)

 

"גווארדיולה הוא אחד המאמנים ששינו את הדרך שבה אנחנו צופים בכדורגל, הוא ברמה אחרת", הוסיף סארי. "סיטי היא הקבוצה הכי טובה באירופה עם המאמן הכי טוב באירופה. האם הם בלתי מנוצחים? לא. אין מישהו בלתי מנוצח".

 

ומה היה לפפ בעצמו להגיד? "כבוד הוא לי להיות כאן כמאמן הקבוצה. יש לנו שני משחקים קשים בבית. המשחק מול נאפולי הוא על הכבוד, ולכן אין לנו מה לפחד. אנחנו קבוצה צעירה, ואין לנו את ההיסטוריה שיש למועדונים אחרים".

 

הקרב בין נאפולי לסיטיזנס לא יהיה הדבר המעניין היחיד שיקרה בערב הצ'מפיונס המרתק שמחכה לנו מחר. טוטנהאם תארח את ריאל מדריד למשחק בין שתי הקבוצות היחידות בבית 8 שעדיין לא הפסידו.

 

התרנגולים, שנאלצו להסתדר בלי הכוכב שלהם הארי קיין בהפסד 1:0 למנצ'סטר יונייטד בליגה האנגלית, יתנחמו בכך שהוא יחזור בדיוק בזמן לקראת המפגש מול הבלאנקוס המקרטעים. מאמן טוטנהאם מאוריציו פוצ'טינו טען כי הוא בטוח שקיין יהיה כשיר, אחרי שנפצע בגיד הברך: "הוא התאמן היום, אבל חשוב שנקבל את ההחלטה הנכונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים