שתף קטע נבחר

ספרד: 2:2 בין בטיס וחטאפה. צפו

הקבוצה מסביליה חזרה מפיגור כפול והשיגה נקודה במשחק שפתח את המחזור ה-11 בלה ליגה. בגרמניה, פרנקפורט ניצחה את ברמן מבישול של טואטחה ורחוקה רק שתי נקודות מדורטמונד השנייה. בצרפת, בורדו עם הפסד שלישי רצוף

 

במשחק שפתח הערב (שישי) את המחזור ה-11 בליגה הספרדית, בטיס הראתה הרבה אופי, כשחזרה מפיגור כפול בדרך ל-2:2 דרמטי מול חטאפה.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

המארחת, שהפסידה במחזור הקודם לאספניול, לא רצתה לרשום הפסד שני ברציפות, אבל נקלעה לפיגור מוקדם – מרקל ברגרה שבר את קו הנבדל ונגח פנימה (18). פרנסיסקו פורטיו הכפיל בדקה ה-34.

 

חואקין מול מולינרו (צילום: EPA) (צילום: EPA)
חואקין מול מולינרו(צילום: EPA)

 

המחצית השנייה הייתה סיפור שונה. אנטוניו סנבאריה צימק (68) ונתן תקווה לקבוצה מסביליה. שלוש דקות לסיום, ריאד בודאבוז בעט חזק לפינה והשווה.

 

גרמניה: פרנקפורט נצמדה לצמרת, בישול לטואטחה

במשחק שפתח את המחזור ה-11 בגרמניה, פרנקפורט רשמה 1:2 על ורדר ברמן החלשה ורחוקה רק שתי נקודות מדורטמונד השנייה. אנטה רביץ' (17) כבש ראשון שער נהדר, ניקולס מויסנדר השווה (35), אבל סבסטיאן האלר (89) הבקיע לקראת הסיום הודות לבישול של טאלב טואטחה והשאיר את הנקודות בפרנקפורט.

 

בצרפת, רן העמיקה אפילו יותר את המשבר של בורדו והנחילה לה הפסד שלישי ברציפות, הפעם 1:0 משער עצמי של ג'רמי טוללאן בדקה ה-12.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים