שתף קטע נבחר

ניצחון שביעי ברצף לוולנסיה, 0:1 דרמטי לאתלטיקו

הקבוצה של מרסלינו גברה 0:3 במסטאייה על לגאנס והתקרבה לברצלונה. שער של תומאס (90) העניק לקולצ'ונרוס ניצחון בלה קורוניה

 

ולנסיה בחלום ואל תנסו להעיר אותה. העטלפים השיגו היום (שבת) ניצחון שביעי ברצף, 0:3 על לגאנס, והם כבר נוגעים בברצלונה המוליכה.

 

 

לוולנסיה יש את ההתקפה הטובה בליגה (30 שערים) ו-27 נקודות ב-11 מחזורים (עדיין ללא הפסד). היא רחוקה רק נקודה מבארסה ומקדימה את ריאל מדריד בשבע נקודות. לגאנס שביעית עם 17 נקודות.

 

שחקני ולנסיה. בחלום (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שחקני ולנסיה. בחלום(צילום: AFP)

 

בדקה ה-14 דני פארחו העביר באמנות כדור חופשי מתחת לחומה של לגאנס. ולנסיה נלחצה לאחור וכמעט ספגה, אבל השער הגיע בצד השני מראשו של רודריגו (71) שסיים מתפרצת. שמונה דקות לסיום סנטי מינה כבש בפנדל.

 

למרות הניצחון, לא הכל ורוד בולנסיה. סימונה זאזה לא לחץ יד למאמן מרסלינו כשהוחלף. האיטלקי לחץ ידיים לאנשי הספסל האחרים, אבל התעלם מהמאמן וירד לחדר ההלבשה.

 

תומאס חוגג את שער הניצחון הדרמטי של אתלטיקו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
תומאס חוגג את שער הניצחון הדרמטי של אתלטיקו(צילום: רויטרס)

 

הקבוצה השלישית (לצד ברצלונה ו-ולנסיה) שעדיין בלתי מנוצחת העונה היא אתלטיקו מדריד, שהשיגה 0:1 סופר-דרמטי בחוץ על לה קורוניה. אנטואן גריזמן לא כבש משחק שביעי ברצף (בפעם הראשונה מאז הגיע לקולצ'ונרוס), תומאס הכריע את ההתמודדות עמוק בתוך תוספת הזמן.

 

 

אלאבס גברה 0:1 על אספניול משער כבר בדקה הראשונה של כריסטיאן סנטוס. לא פחות משתעה כרטיסים צהובים ואדום אחד (מריו הרמוסו) נשלפו במשחק.

 

 

 


פורסם לראשונה 04/11/2017 15:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
גדש, רודריגו וזאזה
צילום: AFP
מומלצים