שתף קטע נבחר

אמבאפה וקבאני כיכבו, פ.ס.ז' דרסה

הקבוצה של אונאי אמרי הסתדרה בלי ניימאר הפצוע ושייטה בדרך ל-0:5 הקליל על אנז'ה, הצרפתי והאורוגוואי כבשו צמדים. גם דרקסלר השתתף בחגיגה, שני בישולים לאלבס. 0:6 למונאקו על גנגאן. איטליה: סמפדוריה ניצחה בדרבי

פריז סן ז'רמן שוב דרסה בסטייל. הקבוצה של אונאי אמרי הביסה 0:5 את אנז'ה גם בלי ניימאר הפצוע, בעזרת יכולת נהדרת של שני הכוכבים האחרים בחוליית ההתקפה הקטלנית שלה.

 

 

הקונצרט של פ.ס.ז' התחיל כבר בדקה החמישית. דני אלבס הגביה מהאגף ומצא את קיליאן אמבאפה, שהמשיך מהאוויר פנימה. בדקה ה-14 אלבס היה חתום על בישול שני, הפעם ליוליאן דרקסלר, שהקפיץ באלגנטיות מעל השוער בדרך ל-0:2 של האורחים.

 

וראטי אומר תודה לאמבאפה על עוד מופע (צילום: AFP) (צילום: AFP)
וראטי אומר תודה לאמבאפה על עוד מופע(צילום: AFP)

נוקאאוט. קבאני חוגג (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
נוקאאוט. קבאני חוגג(צילום: רויטרס)

 

בדקה ה-30 פ.ס.ז' כבר השתעשעה, ואמבאפה הפך למבשל כשהשאיר כדור עם העקב לאדינסון קבאני וראה אותו משחרר בעיטה מדויקת. קבאני השלים צמד נפלא בדקה ה-60 עם פצצה לרשת הגבוהה, ו-24 דקות לאחר מכן אמבאפה השלים צמד משלו, אחרי שעבר את השוער וקינח עם החמישי.

 

מונאקו דרסה את גנגאן 0:6. גווידו קאריז'ו כבש צמד (10, 78). גם אדאמה טראורה הרשית פעמיים (27, 75). בלאדה קייטה (36) ופאביניו (45 בפנדל) הוסיפו. הקבוצה מהנסיכות שניה, ארבע נק' פחות מפריז סן ז'רמן. במשחקים נוספים: ראן - בורדו 0:1, מונפולייה - אמיין 1:1, נאנט - טולוז 1:2, טרואה -שטרסבורג 0:3.

 

איטליה: סמפדוריה ניצחה בדרבי

גם באיטליה התקיימו הערב משחקים, ובמוקד הדרבי של גנואה בו ניצחה סמפדוריה את גנואה 0:2 משערים של גסטון ראמירס (24) ופאביו קוואליארלה (84). שתי בעיטות חופשיות מושלמות של סימונה ורדי (38, 45. פעם בימין ופעם בשמאל) לא עזרו לבולוניה שהפסידה 3:2 לקרוטונה. אנטה בודימיר (48, 70) ומרצ'לו טרוטה (68) כבשו למנצחת.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים