שתף קטע נבחר

מהפך ליובה מול בנוונטו, נאפולי ואינטר מעדו

אלופת איטליה חזרה מפיגור ביתי לניצחון 1:2 על האחרונה בטבלה ועלתה למקום השני. היגוואין וקוואדראדו כבשו. נאפולי סיימה בתיקו 0:0 מול קייבו. אינטר חילצה 1:1 מול טורינו. 2:4 משוגע לרומא על פיורנטינה, מילאן התאוששה

נאפולי ואינטר הן שתי הקבוצות היחידות שעדיין לא הפסידו העונה, אבל היום (ראשון) שתיהן איבדו נקודות במחזור ה-12 בסריה א'. יובנטוס האלופה ניצלה זאת כדי לעקוף את אינטר ולעלות למקום השני אחרי 1:2 על בנוונטו.

  

לטבלת הליגה האיטלקית

 

לגברת הזקנה היה את המשחק הקל ביותר על הנייר, אבל גם היא ממש לא ליקקה דבש. בנוונטו, האחרונה בטבלה, שעדיין לא צברה ולו נקודה אחת, כבשה את שערה החמישי העונה בכדור חופשי של אמאטו צ'יצ'ירטי (19) לרשת של וויצ'ך שצ'סני שהחליף את ג'יג'י בופון.

 

היגוואין חוגג. יובה במקום השני (צילום: getty images) (צילום: getty images)
היגוואין חוגג. יובה במקום השני(צילום: getty images)

צ'יצ'ירטי. גם שער זה הישג לבנוונטו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
צ'יצ'ירטי. גם שער זה הישג לבנוונטו(צילום: AFP)

 

אלא שגונסאלו היגוואין (57) בעט פנימה את השוויון אחרי נגיחה של בלז מטווידי, וחואן קוואדראדו (66) השלים מהפך בנגיחה פנימה. ניצחון רביעי ברצף ליובנטוס.

 

נאפולי מעדה, כאמור, וסיימה בתיקו 0:0 בחוץ מול קייבו. זו הפעם השנייה בלבד העונה שהיא מאבדת נקודות והיא מקדימה את יובה בשתי נקודות בלבד.

 

מרטנס מדוכא (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מרטנס מדוכא(צילום: AFP)

 

מוקדם יותר אינטר הייתה קרובה לספוג את הפסדה הראשון העונה, אבל הצליחה לחלץ נקודה ב-1:1 מול טורינו בסן סירו. יאגו פאלקה העלה את הקבוצה של סינישה מיכאילוביץ' ליתרון בדקה ה-59, כשעבר בין שני שחקנים וירה את הכדור מחוץ לרחבה פנימה. בדקה ה-79 הגיע השוויון של הנראזורי: פרישיץ' הרים את הכדור לעבר מאורו איקרדי, שהשאיר לאדר וסידר לו שער קל.

 

רומא (חמישית עם משחק חסר) המשיכה בכושר הנפלא עם 2:4 על פיורנטינה. גרסון כבש פעמיים ברגל שמאל (5, 30), אבל ג'ורדן ורטו (9) וג'ובאני סימאונה (39) מיהרו להשוות. במחצית השנייה קוסטס מנולאס ודייגו פרוטי סידרו לרומא ניצחון חמישי ברצף בכל המסגרות. במשחק נוסף ניצחה קליארי 1:2 בבית את ורונה.

 

אדר עם איקרדי אחרי שער השוויון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אדר עם איקרדי אחרי שער השוויון(צילום: רויטרס)

יאגו פאלקה ואנדראה בלוטי חגגו מוקדם (צילום: getty images) (צילום: getty images)
יאגו פאלקה ואנדראה בלוטי חגגו מוקדם(צילום: getty images)

 

במשחק המאוחר מילאן התאוששה מההפסד ליובנטוס עם 0:2 בחוץ על ססואולו. אלסיו רומאניולי נגח פנימה (40) וסוסו סיים פריצה אישית בבעיטה נפלאה לפינה (67).

 


פורסם לראשונה 05/11/2017 15:30

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים