שתף קטע נבחר

"רונאלדו מתבלבל בין אמביציה לאגואיזם"

כוכב ריאל מדריד ספג ביקורת בתקשורת אחרי שלא חגג עם חבריו את השער שבישל לאיסקו ב-0:3 על לאס פלמאס. סרחיו ראמוס: "אם כריסטיאנו לא מבקיע הוא הולך מצוברח הביתה"

ריאל מדריד חזרה לנצח, מרקו אסנסיו כבש שער נהדר, אבל בעיתונות הספרדית ממשיכים להתעסק בבצורת של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי שוב לא הבקיע כאשר האלופה הביסה 0:3 את לאס פלמאס ושמרה על סיכוי קטן לזכות העונה פעם נוספת בתואר.

 

 

"אם כריסטיאנו לא כובש הוא הולך מצוברח הביתה", אמר סרחיו ראמוס בסיום על חברו, שלא הסתיר את התסכול מכך שנותר עם שער אחד בלבד העונה. נכון לעכשיו נראה שהסיכוי שלו להקדים את ליונל מסי (12 כיבושים) בטבלת מלך השערים נמוך מאוד והוא אף לא חגג עם חבריו אחרי השער השלישי אותו בישל לאיסקו.

 

בתקופת שפל. רונאלדו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בתקופת שפל. רונאלדו(צילום: רויטרס)

 

בעיתון "אס" המתפרסם במדריד נכתב בכותרת "הייסורים של רונאלדו, הוא מרגיש מיואש", בעוד ב"ספורט" היוצא בברצלונה נכתב: "התגובה המכוערת של כריסטיאנו רונאלדו לשער של איסקו,

אי אפשר להסביר את זה". ברדיו "קדנה סר" טענו: "המרירות של כריסטיאנו מעייפת, הוא מתבלבל בין אמביציה לבין אגואיזם".

 

המאמן זינדין זידאן הגיב: "המגמה משתנה גם היא, כעת כריסטיאנו מבשל שערים. הוא אולי לא כובש עכשיו, אבל הוא יעיל ובסוף יעשה את ההבדל". על המשחק אמר הצרפתי: "היינו צריכים את הניצחון הזה, התוצאה הייתה הדבר החשוב ביותר אחרי מה שקרה במשחקים האחרונים. עכשיו לא כל השחקנים ינוחו, כי יש כאלה שישחקו בנבחרות שלהם. פתיחת העונה הזו לא הייתה רעה. נכון שיש הרגשה כזו אם מסתכלים על המשחקים האחרונים, אבל אנחנו יכולים לשפר את המצב".

 

זידאן הגיב על שריקות הבוז שספג קארים בנזמה: "לא שמעתי את זה. הוא וכריסטיאנו לא מרוצים, אבל אני בטוח ששניהם עוד יבקיעו. חבל מאד שהתקשורת מתמקדת בדברים השליליים. כריסטיאנו בישל את השער של איסקו ואני בטוח שהוא מרוצה מזה". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: getty images
מומלצים