שתף קטע נבחר

אחרי 10 שנים: מייקל אמנלו עוזב את צ'לסי

הניגרי, ששיחק בעבר במכבי ת"א ועבד יחד עם אברם גרנט בבלוז, החליט להתפטר במפתיע מתפקיד המנהל הטכני. על פי דיווחים בממלכה, חילוקי דעות עם קונטה הובילו לעזיבתו. יצטרף בקרוב למונאקו?

אחרי 10 שנים במועדון - מייקל אמנלו הודיע היום (שני) במפתיע על התפטרותו מתפקיד המנהל הטכני של צ'לסי. הניגרי בן ה-52 נחשב לאחד מאנשי סודו של בעלי המועדון, רומן אברמוביץ', אך בתקופה האחרונה דווח בתקשורת הבריטית על חילוקי דעות בינו לבין המאמן אנטוניו קונטה.

 

הקש ששבר את גב הגמל מבחינת אמנלו היה כנראה ההחלטה של קונטה לא להכליל בסגל למשחק אתמול מול מנצ'סטר יונייטד (0:1) את דויד לואיז, אחד מהשחקנים האהובים על אברמוביץ' וחבר קרוב של אמנלו. לטענת חלק מכלי התקשורת בממלכה, קונטה כלל לא שיתף את אמנלו בהחלטה ומעמדו שוב בסכנה, בטח כשמרוץ האליפות נראה כבר עכשיו די אבוד.

 

אמנלו בקדנציה שלו עם מוריניו. יעבור לצרפת? (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
אמנלו בקדנציה שלו עם מוריניו. יעבור לצרפת?(צילום: gettyimages)

 

על פי דיווחים שונים, אמנלו לא סתם התפטר כעת מצ'לסי, מאחר שהוא עשוי בקרוב מאוד לעבור לתפקיד דומה במונאקו. בתקופה שלו במועדון הלונדוני, המנהל הטכני ראה את הקבוצה זוכה שלוש פעמים באליפות הפרמייר-ליג, פעם אחת בגביע, פעם אחת בגביע הליגה ופעם אחת בליגת האלופות.

 

למי ששכח, אברם גרנט היה זה שזכר חסד נעורים לאמנלו. אחרי שאימן בעבר במכבי תל אביב את הניגרי, מאמן צ'לסי דאז מינה את בלם העבר הניגרי לסקאוט של הבלוז. במרוצת השנים, כאמור, אף קודם לתפקיד המנהל הטכני. אגב, זו לא הייתה הפעם הראשונה שגרנט חיזר אחר אמנלו, לאחר שכבר בשנת 2000 הציע לו לשמש כעוזרו במכבי חיפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים