שתף קטע נבחר

צ'אבי הודיע שיפרוש בסיום העונה

הקשר בן ה-37, המשחק באל-סאד הקטארית ונחשב לאחד הסמלים הגדולים בתולדות ברצלונה, הכריז: "זו לבטח תהיה העונה האחרונה שלי כשחקן. אני רוצה להיות מאמן"

צ'אבי הרננדס, מגדולי הקשרים בדורו ומהסמלים הגדולים של ברצלונה, הודיע היום (רביעי) שיפרוש בסיום העונה. צ'אבי, המשחק כיום באל-סאד הקטארית, הודיע: "זו לבטח תהיה העונה האחרונה שלי כשחקן. אני רוצה להיות מאמן".

 

"היה לי מזל בקריירה שלא חוויתי הרבה פציעות. אני חושב שהקריירה שלי דעכה בהדרגה. אני גם מרגיש שאני מתעייף מהר יותר ולוקח לי יותר זמן להתאושש", ציין הקשר.

 

צ'אבי במדי אל-סאד. התעייף (צילום: AFP) (צילום: AFP)
צ'אבי במדי אל-סאד. התעייף(צילום: AFP)

 

צ'אבי הוא שיאן ההופעות של ברצלונה בכל הזמנים עם 767 משחקים במדיה בכל המסגרות. בפרק הזמן הזה הוא הבקיע 85 שערים. לשיאו הגיע בהדרכתו של פפ גווארדיולה, כחוליה חשובה בשיטת ה"טיקי-טאקה", שהובילה בין היתר לזכייה בטרבל ב-2008/09. הוא זכה עם בארסה ארבע פעמים בליגת האלופות, בשמונה אליפויות ספרד ובסך הכל ב-25 תארים קבוצתיים. בקיץ 2015 עבר לשחק בקטאר.

 

גם בנבחרת ספרד נחל צ'אבי הצלחות והיה חלק מתור הזהב של "לה רוחה". הוא זכה עם הנבחרת במונדיאל ב-2010 וביורו ב-2008 וב-2012. הוא רשם 133 הופעות בינלאומיות וכבש 13 שערים במדי הנבחרת.

אגדה בברצלונה. צ'אבי (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
אגדה בברצלונה. צ'אבי(צילום: Gettyimages)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים