שתף קטע נבחר

אוסקר גרסיה התפטר מסנט אטיין

הספרדי, שאימן בעבר את מכבי ת"א, עזב את תפקידו בקבוצה הצרפתית עשרה ימים אחרי שהושפלה 5:0 ע"י ליון בדרבי. מועמד לגלאזגו ריינג'רס

למרות שהוליך את סנט אטיין לפתיחת עונה טובה יחסית, אוסקר גרסיה הודיע הערב (רביעי) על עזיבת המועדון הצרפתי, ככל הנראה בשל חילוקי דעות עם ההנהלה.

 

לטבלת הליגה הצרפתית

 

לפני עשרה ימים הפסידה סנט אטיין 5:0 לליון בדרבי, אך ככל הנראה אין קשר לעזיבתו, שכן הקבוצה מדורגת במקום השישי בליגה הצרפתית. בחודש האחרון היו דיווחים רבים על כך שהספרדי לא מסתדר עם הנהלת המועדון, עד כדי כך שהחליט לוותר על החוזה שלו שעמד על שני מיליון אירו בעונה והיה אמור להסתיים ב-2019.

 

מתפטר סדרתי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מתפטר סדרתי(צילום: AFP)

 

"ההמשך שלי בקבוצה לא היה נכון לא לי ולא למועדון, כבר כמה חודשים שאני לא יכול לתפקד כמו שהייתי רוצה", כתב גרסיה בטוויטר שלו. בצרפת דווח כי הוא לא קיבל שחקני רכש שרצה. 

 

זאת הפעם הרביעית שאוסקר גרסיה מתפטר בקריירה הקצרה שלו. הוא התפטר ממכבי ת"א בתחילת עונת 2014/2015 בגלל מבצע צוק איתן, בהמשך אותה עונה עזב את ווטפורד. בתום עונת 2013/2014 התפטר מברייטון האנגלית. הקבוצה היחידה אותה אימן ולא התפטר ממנה היא רד בול זלצבורג, אותה הוביל לשתי אליפויות אוסטריה, לפני שעזב לסנט אטיין. כעת הוא שוב בלי קבוצה, ודיווחים בבריטניה מקשרים אותו לגלאזגו ריינג'רס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים