שתף קטע נבחר

ואז הגיע בייל: ריאל מדריד עלתה לשמינית גמר הגביע

הוולשי שב למגרשים אחרי חודשיים והחזיר את הבלאנקוס מפיגור מביך מול פואנלברדה בדרך ל-2:2 (2:4 בסיכום) לא מחמיא במיוחד. בורחה מיוראל כבש פעמיים. לואיס מייה ואלבארו פורטייה כבשו לאורחת

  

לא כך חזה זינדין זידאן שהמשחק מול פואנלברדה יתפתח – העיקר שהסוף טוב. במבחן התוצאה הערב (שלישי) ריאל מדריד עמדה אחרי 2:2 (2:4), ששלח את הבלאנקוס לשמינית גמר הגביע.

 

ומה עם הדרך? היא הייתה נוראית ואף אחד לא ירצה לזכור אותה. המאמן הצרפתי העלה הרכב משני במיוחד ושילם על כך ביוקר בדקה ה-25. לואיס מייה הניף את הימנית, קיילור נבאס הדף בצורה רעה למשקוף ומשם פנימה בדרך ליתרון סופר מפתיע של האורחת.

 

ריאל מדריד חוגגת. בערך (צילום: AP) (צילום: AP)
ריאל מדריד חוגגת. בערך(צילום: AP)

 

פואנלברדה כמעט כבשה שוב מספר פעמים, אבל היא שילמה ביוקר על ההחמצות שלה. בדקה ה-62 המשקוף הציל את ריאל והיא הכניסה את גארת' בייל למשחק, לראשונה אחרי חודשיים.

 

בנגיעה הראשונה שלו הוא כבר היה חתום על בישול, כשסידר לבורחה מיוראל כדור ענק – החלוץ נגח למשקוף ופנימה. שבע דקות חלפו ובייל במבצע ענק כמעט כבש בעצמו, מיוראל השתלט על הריבאונד והפך את התוצאה. סמוך לסיום אלבארו פורטייה קבע 2:2 והביא הרבה כבוד לאורחת.

 

לא ירצה לזכור את המשחק הזה. זידאן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לא ירצה לזכור את המשחק הזה. זידאן(צילום: AFP)

 

מהלך המשחק

דקה 5': כמעט שער ראשון במשחק הזה, וזו דווקא פואנלברדה שהייתה קרובה אליו. הוגו פראייל הגיע למצב אדיר, שישה מטרים מהשער של נבאס, אבל איכשהו הוא בעט החוצה. החטאה נוראית.

 

9': שוב פואנלברדה קרובה לכיבוש. מתאוס מצא את עצמו באחד על אחד מול נבאס אחרי שברח מטחרו, אבל שוער ריאל היה מוכן והדף טוב.

 

מתאו קובאצ'יץ' מול לואיס מייה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מתאו קובאצ'יץ' מול לואיס מייה(צילום: EPA)

 

25': שער! 0:1 לפואנלברדה. זה היה באוויר ועכשיו זה הפך למציאות. הקבוצה הקטנה מהליגה השלישית השתיקה את הברנבאו עם הבומבה של לואיס מייה. הקשר הפציץ מ-25 מטרים, נבאס הדף רע למשקוף ומשם זה פגע בראשו וחדר פנימה.

 

58': כמעט השני של האורחת. מתאוס נגח טוב, נבאס בזינוק ענק הציל את הבלאנקוס ממבוכה.

 

איזה בומבה של מייה (צילום: getty images) (צילום: getty images)
איזה בומבה של מייה(צילום: getty images)

 

62': עוד מצב אדיר לפואנלברדה. דניאל דיאס מצא את עצמו פנוי ברחבה ונגח טוב, אבל המשקוף עצר אותו.

 

63': שער! ריאל מדריד משווה ל-1:1. בנגיעה הראשונה של גארת' בייל בכדור, הוא מסדר בישול אדיר לבורחה מיוראל, שנוגח למשקוף ופנימה.

 

70': שער! 1:2 לריאל מדריד. שוב גארת' בייל מעורב ושוב בורחה מיוראל כבש - וריאל מדריד בדרך הבטוחה לשמינית הגמר.

 

89': שער! פואנלברדה משווה ל-2:2. אלבארו פורטייה חתום על אקורד הסיום במשחק הזה, בעוד תעודת עניות לריאל מדריד, שסופגת פעמיים בביתה, אבל בכל זאת מעפילה לשמינית הגמר.

 

הרכב ריאל מדריד: קיילור נבאס; אשרף חאקימי, נאצ'ו, אלבארו טחרו, תיאו הרננדס; מרקוס יורנטה, דני סבאיוס, מתאו קובאצ'יץ', פראנצ'ו, אוסקר רודריגס; בורחה מיוראל.


פורסם לראשונה 28/11/2017 22:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים