שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: גלזר נפצע בחימום ובספק לדרבי

השוער נפגע באחת מאצבעות ידו השמאלית והוא ככל הנראה בספק למשחק מול הפועל חיפה ביום שני. סלליך נפל לא טוב על הצוואר ופונה לבי"ח רמב"ם. ברק בכר: "מיכאל אוחנה יישאר עד לסיום העונה"

בשורות לא טובות למכבי חיפה. זה לא רק ה-1:0 להפועל ב"ש בחצי גמר גביע הטוטו, אלא בעיקר הפציעות של עומרי גלזר וסינטיהו סלליך. השוער נפצע באחת מאצבעות ידו השמאלית במהלך החימום, והוא ככל הנראה בספק למשחק הדרבי מול הפועל חיפה, ביום שני בליגת העל.

 

הקשר נפל לא טוב על הצוואר, פונה לבית החולים רמב"ם, שם הוא צפוי לעבור מספר בדיקות כדי לאבחן את מצבו.

 

בוזגלו ואוגו נפרדים כידידים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בוזגלו ואוגו נפרדים כידידים(צילום: עוז מועלם)

 

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון, התייחס בסיום להפסד: "אין ספק שזה מאכזב, עשינו הכל כדי לעלות לגמר. התייחסנו למשחק בשיא הרצינות, אבל היו לנו הרבה התקפות טובות ולא הבקענו. לא הלך. ניקח את הדברים הטובים, ונבוא במלוא הריכוז לדרבי ביום שני. אני לא יודע עדיין מה מצב הפצועים, נראה מה יהיה".

 

הפנים של רועי קהת אומרות הכל (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הפנים של רועי קהת אומרות הכל(צילום: עוז מועלם)

 

מהעבר השני, ברק בכר היה מרוצה בעיקר מהתוצאה: "השחקנים נמצאים בעומס מאוד גדול, חלק מהם פצועים ולא אסכן אותם. נהיה חייבים לעשות רוטציה גם בהמשך. מי ששיחק היום הוכיח שהוא ראוי להיות בהרכב הפועל ב"ש. גם בשנה שעבר היינו רגילים לעומסים האלה. מה שטוב בגביע הטוטו זה שיש חמישה חילופים. עברנו את המשחק הזה טוב מבחינת עומס ודקות משחק".

 

ומה היה לבכר להגיד על מיכאל אוחנה, שמקורביו תקפו את המאמן במהלך השבוע על כך שהוא לא סופר את הקשר? "הוא היה טוב, אני שמח בשבילו. אני לא צריך להתנצל או להוכיח משהו למישהו, מסתכל רק על הפן המקצועי. מיכאל אוחנה יישאר עד לסיום העונה", סיכם מאמן באר שבע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
עומרי גלזר
צילום: ראובן כהן
מומלצים