שתף קטע נבחר

פטר בוס: "בקבוצות תחתית יש יותר לחץ מכאן"

בורוסיה דורטמונד תתארח בלברקוזן ובגרמניה בטוחים שכל תוצאה מלבד ניצחון תגרום לזעזוע על הקווים. ההולנדי כעס במסיבת העיתונאים: "משחקי האחרון בקבוצה? מה אתם רוצים שאענה לכם?"

בורוסיה דורטמונד תתארח מחר (ש', 15:30) אצל באייר לברקוזן, ובכלי התקשורת בגרמניה מאמינים שזה יהיה גם משחקו האחרון של פטר בוס בשוורצגלבן.

 

לטבלת הליגה הגרמנית

 

קבוצתו של המאמן ההולנדי לא ניצחה בששת משחקי הליגה האחרונים שלה ובשבוע שעבר איבדה יתרון של ארבעה שערים בדרך ל-4:4 נגד שאלקה בדרבי חבל הרוהר. דורטמונד מדורגת חמישית בבונדסליגה עם 21 נקודות, אחת יותר מלברקוזן, אך תחסר את פייר אמריק אובמיאנג המורחק ומרקו רויס הפצוע.

 

משחקו האחרון בדורטמונד? בוס (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
משחקו האחרון בדורטמונד? בוס(צילום: gettyimages)

 

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק שאלה אחת לעבר בוס חזרה על עצמה: "האם אתה לא חושש שמדובר במשחקך האחרון בתפקיד?". אקס מכבי ת"א היה, איך לא, עצבני וענה: "מה אתם רוצים שאגיד? באמת, תגידו לי? אני מאמין בעצמי. ברגע ששאלתם את השאלה הזו, כבר עניתם בעצמכם. ברור שאני מאמין בעתידי במועדון. אנחנו צריכים ניצחון - זה הדבר הכי חשוב ברגע זה".

 

"באמת שאני לא רוצה להתייחס לשום ספקולציה", המשיך בוס. "אני כבר רגיל לשמועות. אני רק יכול להגיד לכם שבקבוצת תחתית שנלחמת על החיים שלה בליגה יש לחץ גדול יותר ממה שאני מרגיש כעת".

 

המחזור ה-14 בבונדסליגה ייפתח כבר היום (21:30), כשהמבורג תתארח בפרייבורג. בשבת (15:30): באיירן מינכן - האנובר, הופנהיים - ר.ב. לייפציג, מיינץ - אוגסבורג, ורדר ברמן - שטוטגרט, שאלקה - קלן (19:30).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים