שתף קטע נבחר

סמפאולי: "יש לי את הכדורגלן הכי טוב בהיסטוריה, נעלה שלב"

מאמן ארגנטינה מלא ביטחון למרות ההגרלה הקשה: "נילחם בשביל המדינה והדגל, יש לנו יתרון בזכות מסי. בית 2 קשה הרבה יותר". דבריו על הפרעוש כנראה באו כדי לעקוץ את מראדונה, שאמר מוקדם יותר: "הנבחרת נראית רע מאוד"

לוח משחקי המונדיאל ()
לוח משחקי המונדיאל

 

 

 

למרות שארגנטינה קיבלה הגרלה לא פשוטה במונדיאל ושובצה לבית עם קרואטיה, איסלנד וניגריה, מאמן האלביסלסטה, חורחה סמפאולי, מלא ביטחון: "אנחנו נעפיל לשמינית הגמר, יש לי את הכדורגלן הטוב בהיסטוריה (ליונל מסי) וזה יתרון עצום".

 

להגרלת הבתים במונדיאל 2018

 

"נילחם בשביל המדינה והדגל", המשיך סמפאולי, "יכולנו לקבל בית הרבה יותר קשה כמו בית מספר 2 (הבית של ספרד ופורטוגל)". "ניגריה נבחרת בלתי צפויה, איסלנד קשוחה ולקרואטיה יש מרכז שדה מצוין, אבל יש לי ביטחון בשחקנים שלי. אנחנו נעפיל לשמינית הגמר", הבטיח סמפאולי.

 

סמפאולי. מלא ביטחון (צילום: AP) (צילום: AP)
סמפאולי. מלא ביטחון(צילום: AP)

מראדונה. בלי סנטימנטים  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מראדונה. בלי סנטימנטים (צילום: AFP)

 

דבריו של סמפאולי על מסי ככדורגלן הטוב בהיסטוריה נאמרו כדי לעקוץ את דייגו מראדונה, שהעביר עליו ביקורת היום. השחקן האגדי השתתף בהגרלה ואמר: "ארגנטינה משחקת כדורגל רע מאוד בגלל המאמן, זה לא יכול להימשך ככה".

 

ז'ולן לופטגי, מאמן נבחרת ספרד, התייחס להגרלה שסידרה לו מפגש עם פורטוגל, מרוקו ואיראן בבית 2: "קיבלנו בית מורכב. זה לא הולך להיות קל. פורטוגל היא נבחרת גדולה, אלופת אירופה. יש לה סגל עם שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש. הזכיות שלנו בעבר הן היסטוריה". מאמן אלופת העולם, גרמניה, יואכים לב, דיבר על בית 6 אליו הוגרלה נבחרתו ובו ישחקו גם מקסיקו, שוודיה ודרום קוריאה: "זה בית מאוד מעניין. אין לנו שום סיבה להיות לחוצים. קיבלנו יריבות אתלטיות ומעניינות. המטרה שלנו להגן על התואר".

 

טיטה, מאמן ברזיל, שתפגוש את שווייץ, קוסטה ריקה וסרביה, הוסיף: "אנחנו עדיין צריכים לגדול ולהתפתח. כמובן שנהיה חייבים להתכונן לכל יריבה כמו שצריך. אם נבחרות כמו הולנד, איטליה וצ'ילה לא נמצאות כאן, זה רק מסביר האיכויות של שאר הנבחרות".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים