שתף קטע נבחר

אנגליה: 1:3 לצ'לסי, 1:5 לליברפול

ליגה אנגלית, מחזור 15: הכחולים גברו בבית על ניוקאסל והאדומים הביסו את ברייטון, צמד לרוברטו פירמינו. 1:1 לטוטנהאם בחוץ עם ווטפורד. הערב: ארסנל - מנצ'סטר יונייטד

צ'לסי ממשיכה לדרוס. הקבוצה של אנטוניו קונטה, המדורגת במקום השלישי בטבלת הליגה האנגלית, רשמה הערב (ש') ניצחון שישי בשבעת משחקיה האחרונים - 1:3 ביתי על ניוקאסל בסטמפורד ברידג'.

 

 

דווקא המגפייז עלו ליתרון מוקדם, משער של דווייט גייל (12), לאחר ערבוביה ושורה של טעויות ברחבת צ'לסי. אדן הזאר, שפתח את משחק הליגה האחרון של הבלוז על הספסל, עלה הפעם ב-11 ואיזן בדקה ה-21.

 

חגיגה כחולה בסטמפורד ברידג' (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
חגיגה כחולה בסטמפורד ברידג'(צילום: גטי אימג'ס)

 

מאותו רגע, רק קבוצה אחת נראתה על המגרש. 12 דקות חלפו ומהפך הושלם. ויקטור מוזס ניצל טעות בהגנת ניוקאסל, העביר כדור רוחב ואלבארו מוראטה נגח פנימה את שערו ה-10 העונה במדים הכחולים. בדקה ה-74 סגרה צ'לסי את הסיפור. מאט ריצ'י הכשיל ברחבה את מוזס והזאר בעט פנדל - פאננקה לרשתו של קרל דארלו.

 

1:5 לליברפול בברייטון, 1:1 לטוטנהאם

ליברפול לא מוותרת במאבק על מקום בליגת האלופות. האדומים הביסו הערב 1:5 בחוץ את ברייטון ומדורגים במקום הרביעי. 

 

רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח חוגגים על חשבון ברייטון (צילום: AP) (צילום: AP)
רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח חוגגים על חשבון ברייטון(צילום: AP)

 

אמרה צ'אן כבש ראשון (30 בנגיחה), רוברטו פירמינו הוסיף צמד (30 מבישול של קוטיניו ו-48 מבישול של מוחמד סלאח) שהכריע למעשה את ההתמודדות. פליפה קוטיניו כבש את

החמישי (86) כשבעט כדור חופשי מתחת לרגליהם של שחקני ברייטון שניתרו בעת שעמדו בחומה.

 

השער האחרון נכבש בעת שקוטיניו פרץ לרחבה (89) ומסר כדור רוחב שהוביל לשער עצמי של לואיס דאנק (שער עצמי שלישי שלו העונה). גלן מארי צימק (51 בפנדל) אחרי שג'ורדן הנדרסון דחף את שיין דאפי ברחבה. תומר חמד ובירם כיאל ישבו על הספסל ולא שותפו.

 

טוטנהאם סיימה בתיקו 1:1 במשחק חוץ מול ווטפורד אותו סיימה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של דייביסון סאנצ'ס (52). כריסטיאן קבסלה כבש ראשון לווטפורד (13), הוואנג מין סון השווה (25).

 

דלה עלי מטוטנהאם ומרווין ציגאל מווטפורד (צילום: AP) (צילום: AP)
דלה עלי מטוטנהאם ומרווין ציגאל מווטפורד(צילום: AP)

 

אברטון ניצחה 0:2 בבית את האדרספילד משערים של גילפי סיגורדסון (47) ודומיניק קאלברט-לווין (73). לסטר גברה 0:1 על ברנלי (דמראיי גריי, 6) וסוונזי המשיכה לשקוע במקום האחרון כשנוצחה 2:1 במגרשה של סטוק. ווילפריד בוני העניק תקווה לקבוצה הוולשית כשהעלה אותה ליתרון בדקה השלישית, אבל שרדן שאקירי (36) ומאמה בירם דיוף (40) הפכו את התוצאה. קריסטל פאלאס עדיין מתחת לקו האדום אחרי 0:0 בחוץ עם ווסט ברומיץ'.

 

 


פורסם לראשונה 02/12/2017 16:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים