שתף קטע נבחר

בדרך הביתה: רק 1:1 לבוס ודורטמונד בלברקוזן

בונדסליגה, מחזור 14: קבוצתו של המאמן ההולנדי שוב לא ניצחה והוא צפוי לקבל הודעה על פיטוריו. 1:3 לבאיירן מינכן על האנובר, רד בול לייפציג הובסה 4:0 במגרשה של הופנהיים

פטר בוס צפוי לקבל את הודעת הפיטורים שלו מבורוסיה דורטמונד בימים הקרובים - אולי כבר מחר - כך מעריכים בכלי התקשורת בגרמניה לאור העובדה שהקבוצה לא מצליחה לנצח. הערב (שבת) היא סיימה בתיקו 1:1 במשחק החוץ בלברקוזן במסגרת המחזור ה-14 בבונדסליגה.

 

 

קבוצתו של המאמן ההולנדי לא ניצחה בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה ובשבוע שעבר איבדה יתרון של ארבעה שערים בדרך ל-4:4 נגד שאלקה. כעת היא מדורגת במקום השישי בלבד ונראה שהזעזוע על הקווים אצל השוורצגלבן הוא רק עניין של זמן.

 

פיליפ, רגע אחרי הפציעה שלו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פיליפ, רגע אחרי הפציעה שלו(צילום: AFP)
 

פולאנד חוגג על חשבון דורטמונד (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פולאנד חוגג על חשבון דורטמונד(צילום: רויטרס)

 

קווין פולאנד כבש ראשון ללברקוזן (30), וונדל דמקומי הורחק (41) ואנדריי ירמולנקו רק איזן (73). כבר בדקה השמינית סבל בוס מצרה גדולה, כשהחלוץ מקסימיליאן פיליפ נפצע, הורד

על אלונקה והוחלף על ידי אנדרה שורלה.

 

באיירן מינכן הגדילה את הפער בפסגה ל-6 נקודות אחרי 1:3 על האנובר. ארתורו וידאל כבש ראשון (17 בנגיחה), ניקלאס פולקרוג החמיץ פנדל (28) וצ'רליסון בנשופ איזן (35). קינגסלי קומאן (67) ורובקט לבנדובסקי (87) בפנדל) הגריעו את ההתמודדות.

 

השנייה בטבלה, רד בול לייפציג, ספגה תבוסה 4:0 בהופנהיים. נאדים אמירי (13), סרג' גנאבי (52 ו-62) ומארק אות' (87) כבשו. אוגסבורג ניצחה 1:3 בחוץ את מיינץ משערים של מיכאל גרגוריץ' (22) ואלפרד פינבוגסון (43 בפנדל ו-86), גריט הופטמן צימק (85). ורדר ברמן, הנאבקת על חייה בתחתית, ניצחה 0:1 בבית את שטוטגרט (מקס קרוסה 45). שאלקה ופ.צ קלן סיימו ב-2:2. גידו בורגשטאלר (36) ואמין האריט (72) כבשו לשאלקה, סרו גיראסי השווה פעמיים (50, 77 בפנדל).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים