שתף קטע נבחר

"סאות'גייט ימשיך בנבחרת בלי קשר למונדיאל"

יו"ר ההתאחדות האנגלית, מרטין גלן, טען שהמנג'ר יישאר בתפקידו גם אם השחקנים לא יצליחו בטורניר הגמר ברוסיה: "יש לנו תוכנית לטווח ארוך"

גארת' סאות'גייט ימשיך בתפקידו כמנג'ר נבחרת אנגליה גם אחרי מונדיאל 2018, בלי קשר לתוצאות של שחקניו בטורניר הגמר ברוסיה בו יתמודדו בבית המוקדם נגד בלגיה, טוניסיה ופנמה. כך טען יו"ר ההתאחדות האנגלית, מרטין גלן.

 

האנגלים יגיעו לטורניר עם אחד הסגלים הצעירים ביותר וכעת מתכוונים בהתאחדות להפחית מהלחץ על המנג'ר, על מנת שלא יסבול מחשש לאבד את משרתו במקרה שהנבחרת תאכזב שוב, כפי שקורה לה בטורנירים האחרונים.

 

גארת' סאות'גייט. גלן: "הוא האיש הנכון" (צילום: AP) (צילום: AP)
גארת' סאות'גייט. גלן: "הוא האיש הנכון"(צילום: AP)

 

באנגליה מצפים שסאות'גייט יבנה נבחרת המבוססת על הכשרונות שהובילו אותה לזכיות באליפות העולם עד גיל 17 ועד גיל 20. גלן אמר: "אנחנו רוצים שסאות'גייט יבנה נבחרת לעתיד. טורניר גמר גביע העולם הוא במה מאוד חשובה להתפתחות של הכדורגל שלנו, נבוא אליו במטרה לנצח, אבל אנחנו גם ריאליים. לגארת' יש חוזה ארוך טווח, אבל הוא לא יגיע לטורניר עם כרטיס חופשי, אלא במטרה להגיע להישגים, אבל יחד עם זאת אנחנו שואפים שהשחקנים שיגיעו אליו יוכלו להמשיך גם ליורו 2020 ולמונדיאל 2022. יש לנו תוכנית וכבר ראינו חלק מהפירות שלה".

 

גלן הוסיף: "קשה להגן על תוכנית לטווח ארוך כאשר התוצאות בטווח הקצר אינן מספקות. אף אחד לא רוצה לראות כישלון, אבל אנחנו חושבים שסאות'גייט הוא האיש הנכון להוביל אותנו גם בטורנירים הבאים. זה עבד אצל הגרמנים והספרדים". על ההגרלה אמר גלן: "נתמודד מול בלגיה, שהיא אחת הטובות בעולם. מעולם לא שיחקנו נגד פנמה ונצטרך להגיע מוכנים. ההיסטוריה מוכיחה שנבחרות קטנות מסרבות לשחק במונדיאל כמו נבחרות קטנות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
גארת' סאות'גייט
צילום: רויטרס
מומלצים